הוכרזה: Logitech G CLOUD Gaming Handheld – קונסולת משחקים ניידת

קונסולת ה-Logitech G CLOUD Gaming Handheld (מקור לוג’יטק)

לוג’יטק (Logitech) הכריזה אמש (ד’ 21.22) במהלך אירוע Logi Play על ה-Logitech G CLOUD Gaming Handheld (להלן G-Cloud), קונסולת המשחקים הניידת של החברה שפותחה בשיתוף פעולה עם טנסנט (Tencent) הסינית.

קונסולת המשחקים הניידת מגיעה עם מסך בגודל 7 אינץ’, ברזולוציית Full HD ומבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, כשהיא מיועדת במיוחד בעבור הזרמת משחקים דרך שירותי גיימינג מקוונים דוגמת ה-GeForce NOW של אנבידיה.

לוגי’טק הכריזה על שיתוף הפעולה בינה לבין טנסט בפיתוח קונסולת גיימינג ניידת כבר בתחילת חודש אוגוסט האחרון, כאשר עיצוב הקונסולה הספיק לדלוף עוד בטרם ההשקה הרשמית.

הקונסולה מגיעה עם מסך בעל פאנל IPS בגודל 7 אינץ’, המגיע ברזולוציית Full HD עם תדר רענון של 60Hz ובהירות של עד 450 ניט. היא מתבססת על מערכת ההפעלה אנדרויד 11 של גוגל יחד עם ממשק מותאם, המאפשרת להריץ על גבי הקונסולה משחקי אנדרואיד רגילים לצד הזרמת משחקים משירותי ה-Xbox Cloud Gaming ו-Nvidia GeForce Now.

קונסולת ה-Logitech G CLOUD Gaming Handheld (מקור לוג'יטק)
קונסולת ה-Logitech G CLOUD Gaming Handheld (מקור לוג’יטק)

כפי שראינו בהדלפה הקודמת, קונסולת ה-G-Cloud הניידת מגיעה עם D-Pad וג’וייסטיק עליון בצד השמאלי וג’וייסטיק תחתון עם כפתורי השליטה הסטנדרטיים (ABXY) בחלקו הימני, אליהם מצטרפים צמד כפתורי כתף ומספר כפתורים יעודיים כמו “בית” ו-Logitech G.

בתוך הקונסולה עצמה יהיה אפשר למצוא את מערכת השבבים Snapdragon 720G הוותיקה יחסית של קוואלקום מ-2020, המיועדת למכשירי סלולר לשוק הביניים, לצד זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 4GB ורכיב אחסון מובנה המציע נפח של 64GB.

הקונסולה מגיעה עם סוללה בקיבולת של 6,000mAh, הניתנת לטעינה מלאה תוך שעתיים וחצי ומספיקה לפי החברה ל-12 ומעלה שעות משחק.

מפרט טכני – Logitech G CLOUD Gaming Handheld

  • מערכת הפעלה – אנדרואיד 11
  • מערכת שבבים – Snapdragon 720G.
  • מסך – 7 אינץ’, פאנל IPS ברזולוציית Full HD ותדר רענון של 60Hz.
  • זיכרון/אחסון – 4/64GB.
  • סוללה – 6,000mAh.
  • ממדים – 256.84×117.21×32.95 מ”מ.
  • משקל – 462 גרם.

קונסולת ה-Logitech G CLOUD Gaming Handheld החדשה תהיה זמינה למכירה החל מה-17 באוקטובר, במחיר של 350 דולר (כ~1211 ש”ח, לפני מיסים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים