סלקום מדווחת על צמיחה של 64% ברווח התפעולי

שלט לוגו סלקום (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת סלקום מסכמת את הרבעון השלישי של השנה עם עליה במספר המנויים ומדווחת כי בתום הרבעון היא אחזה בנתח של 31% מהשוק, ובכך היא עומדת בראש מבין חברות הסלולר בישראל עם 3.41 מיליון מנויים.

במבט לאחור הציגה סלקום צמיחה בבסיס מנויי הסלולר בכל ארבעת הרבעונים האחרונים, כאשר את הגידול המשמעותי ביותר השיגה ברבעון האחרון, עם צמיחה של כ-6,000 מנויים (מ-3.35 מיליון ברבעון 2 ל-3.41 מיליון ברבעון 3).

ההכנסה החודשית הממוצעת ממנוי סלולר (ARPU) גם היא עלתה ונקבעה ב-50.3 ש”ח מול 49 ש”ח ברבעון השני של השנה.

הכנסות החברה משירותי סלולר הסתכמו בכ-1.47 מיליארד ש”ח ב-9 החודשים הראשונים של השנה, כאשר גם כאן הגידול המשמעותי ביותר התרחש ברבעון השלישי, עם הכנסות בגובה 510 מיליון ש”ח מול 489 מ’ ש”ח ברבעון השני של השנה.

סך הכנסות החברה במהלך הרבעון עמד על כ-1.11 מיליארד ש”ח, נתון המשקף צמיחה שנתית של כ-12%, כאשר הרווח התפעולי הסתכם ב-95 מיליון ש”ח, עליה של כ-64% משנה לשנה, והרווח הנקי הסתכם ב-41 מיליון ש”ח מול 13 מ’ ש”ח בתקופה המקבילה אשתקד.

סיבים וטלוויזיה

בסלקום מדווחים על עליה של כ-3,000 מנויי אינטרנט בהשוואה לנתוני הרבעון השני של 2022, ומדובר ברבעון השני ברצף בו סופרת החברה כמות גדולה יותר של מנויי אינטרנט המשתמשים בתשתית הסיבים (55%) מול אלו המשתמשים בתשתית הנחושת (45%).

בתום הרבעון השלישי מדווחת החברה על 175 אלף מנויי אינטרנט על גבי תשתית הסיבים מול 144 אלף שמשתמשים בתשתית הנחושת.

את התוצאות של תחום האינטרנט הביתי והטלוויזיה מאגדת סלקום יחד תחת קטגוריית “המגזר הנייח”, כך שקשה לקבוע את ההשפעה של כל אחד מהתחומים בנפרד. בחברה מדווחים על גידול של כ-9.5% בהכנסות משנה לשנה, אלו הסתכמו ב-333 מיליון ש”ח בתום הרבעון השלישי.

מגזר הטלוויזיה לא מציג שינוי משמעותי בהשוואה לנתוני הרבעון השני של השנה, כשבחברה מדווחים על 256 אלף מנויים לשירות סלקום TV בתום הרבעון השלישי, עליה של כ-1,000 מנויים בהשוואה לנתוני הרבעון הקודם.

לדוחות סלקום המלאים (אתר מאי”ה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים