שדרגו את רחפן ה-FPV שלכם עם מודול הצילום DJI O3 Air Unit

סט ה-DJI O3 Air Unit (מקור DJI) סט ה-DJI O3 Air Unit (מקור DJI)

DJI, יצרנית הרחפנים הסינית המוכרת בעולם, הכריזה על ה-DJI O3 Air Unit, ערכת שידור וידאו חדשה המיועדת בעבור חובבי רחפני FPV, שיוכלו לשדרג את הרחפן שלהם וליהנות מאיכות שידור הוידאו של רחפני DJI עם מודול צילום בעל חיישן 48 מגה-פיקסל המסוגל להסריט וידאו ברזולוציה מירבית של 4K ולשדר אותו לטווח של עד 10 ק”מ.

חברת DJI מוכרת במיוחד בזכות מגוון הרחפנים הגדול אותו היא מציעה למשתמשים שלה, בהם רחפן ה-Mavic 3 Classic שהוכרז רק בתחילת החודש, כאשר בין כל רחפני החברה אפשר למצוא גם רחפני FPV כמו ה-DJI FPV.

עם זאת, ההבדל הגדול בין קהל המשתמשים ברחפני ה-FPV לבין רחפני אחרים הוא שלא מעט מהם בונים את הרחפנים שלהם באופן עצמאי, ועבורם החברה מציגה את ערכת ה-DJI O3 Air Unit החדשה.

בעוד שניתן לבנות רחפנים באופן כללי ורחפני FPV בפרט בקלות גדולה יחסית, תחום הצילום ושידור הוידאו דרכם היה מוגבל באופן יחסי עד עכשיו ולא הגיע לרמה של רחפני ה-DJI עם טכנולוגיית השידור של החברה.

כאן נכנס לתמונה סט ה-DJI O3 Air Unit החדש של החברה כפתרון לבוני רחפנים עצמאיים, המסוגל לעבוד עם משקפי ה-DJI Goggles 2 ו-DJI FPV Goggles V2 של החברה.

סט ה-DJI O3 Air Unit (מקור DJI)
סט ה-DJI O3 Air Unit (מקור DJI)

הסט כולו מגיע במשקל של 36.4 גרם, כאשר מודול הצילום משלב חיישן 1/1.7 אינץ’ עם זווית צילום רחבה של 155 מעלות ומפתח צמצם של f/2.8, המסוגל לצלם תמונות סטילס ברזולוציה של 48 מגה-פיקסל ולהסריט וידאו ברמה של עד 4K ב-60 פריימים בשניה או עד 1080p ב-100 פריימים בשניה.

החלק השני בערכה הוא מודול השידור, המשתמש בטכנולוגיית +O3 של DJI ומאפשר שידור וידאו לטווח של עד 10 ק”מ עם זמן שיהוי של 30 מילי-שניות בלבד עם האנטנה המצורפת בסט.

סט ה-DJI O3 Air Unit החדש הכולל מודול מצלמה, מודול שידור ואנטנה זמין למכירה במחיר של 229 דולר, כאשר משקפי ה-DJI Goggles 2 זמינים למכירה במחיר של 649 דולר.

סרטון ההסבר הרשמי של DJI:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים