פרטנר מדווחת על צמיחה של 113% ברווח משנה לשנה

שלט פרטנר צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי

פרטנר מצטרפת לחברות הסלולר פלאפון וסלקום ומדווחת גם היא על צמיחה מרשימה ברבעון השלישי של השנה. החברה מציגה בדוחותיה עליה של 113% ברווח משנה לשנה עם נתון של 51 מיליון ש"ח, זו נתמכת על ידי צמיחה שנתית בבסיס מנויי הסלולר והמשך עליה במצטרפים לתשתית האינטרנט מבוסס הסיבים.

את הרבעון השלישי סיכמה פרטנר עם הכנסות בגובה 891 מיליון ש"ח, עליה של 6% משנה לשנה, אשר מיוחסת לגידול בהכנסות משירותי נדידה במגזר הסלולרי (החבילות היקרות הללו שעולות לנו לעיתים מאות שקלים בכל נסיעה לחו"ל). חטיבת השירותים סיכמה את הרבעון עם עליה של 8% משנה לשנה, מ-672 מיליוני ש"ח ברבעון השלישי של 2021 ל-728 מ' ש"ח ברבעון שהסתיים ב-30.9.2022.

הרווח התפעולי של פרטנר הסתכם ב-84 מ' ש"ח, עליה של כ-71% משנה לשנה, וכאמור הרווח הנקי הסתכם ב-51 מ' ש"ח (מול 24 מ' ש"ח ברבעון המקביל אשתקד).

בתום הרבעון השלישי הציגה פרטנר עליה שנתית של כ-23 אלף במספר המנויים, מ-3.019 מיליון ל-3.042 מיליון, אך במבט השוואתי לרבעון השני של 2022 מדובר בירידה חדה למדי של 54 אלף מנויים.

פרטנר אוחזת כעת בנתח שוק של 27% (מול 28% ברבעון הקודם) ובחברה מסבירים כי הצניחה בבסיס המנויים מרבעון לרבעון מגיעה כתוצאה מירידה של 66 אלף חבילות של משרד החינוך, וכי ללא איבוד מנויים זה מדובר בעליה של כ-12 אלף מנויי פוסט-פייד מרבעון לרבעון.

ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) עלתה ל-51 ש"ח (מול 49 ש"ח ברבעון השני). מדובר במגמה שכבר הספקנו לראות אצל שתי המתחרות הגדולות של פרטנר, זו מעידה על כך שאנו משלמים יותר בממוצע על חבילות הסלולר שלנו, גם אם הן נחשבות בין הזולות בעולם.

פרטנר tv (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
פרטנר tv (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)

עליה במנויי הסיבים, ירידה בטלוויזיה

פריסת תשתית הסיבים ממשיכה ובפרטנר מדווחים על עליה של 18 אלף מנויים שהצטרפו מאז הרבעון הקודם. לחברה כעת 268 אלף מנויי אינטרנט על גבי תשתית הסיבים בסך הכל, זאת מתוך זמינות של התשתית עבור 900 אלף משקי בית בישראל נכון לסוף הרבעון.

שירות הטלוויזיה פרטנר TV מציג דווקא את המגמה ההפוכה, עם ירידה של כ-2,000 מנויים בהשוואה לנתוני הרבעון השני של השנה. פרטנר מסכמת את הרבעון עם 222 אלף מנויים לשירות הטלוויזיה, נתון המעיד גם על ירידה שנתית, כאשר ברבעון השלישי ב-2021 דיווחה החברה על 226 אלף מנויים לשירות פרטנר TV.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים