לקראת CES 2012: חברת LG מכריזה על מסך טלויזיה תלת המימד הגדול בעולם

אנחנו נכנסים לישורת האחרונה לקראת CES 2012 והחברות מתחילות לחשוף לעיתונות את מוצריהן החדשים. הפעם זאת שוב חברת LG שפורצת את הגבולות וחושפת את טלויזיית התלת-מימד הגדולה בעולם וזאת לאחר שלפני מספר ימים חשפה החברה את מסך ה-OLED הגדול בעולם. הטלויזיה החכמה, בגדול 84 אינץ’, מצויידת בטכנולוגיית רזולוציית האולטרה (“UD” או “4K”) אשר מאפשרת צפיה באיכות גבוהה פי ארבעה מאיכות ה-HD, יכולת צפיה בתוכן אינטרנטי, שימוש באפליקציות יעודיות, שלט אשר נשלט בקול וכמובן תלת-מימד.

“באמצעות טלוויזיית ה-UD תלת ממד, LG מותחת את הגבולות של עולם הבידור הביתי”, אמר האוויס קוון, נשיא LG. “בטלוויזיה זו באים לידי ביטוי גם תכונות ה-Smart TV, גם הידע העצום שלנו בעולם התלת ממד וגם ההתאמה המושלמת לטכנולוגיית ה-UD. כל זאת נעשה על מנת להמחיש לקהל בתערוכת ה-CES כי חברת LG מחויבת והינה המותג המוביל בעולם בכל הקשור למערכת הבידור הביתית ב-2012 ובעתיד בכלל”.

מה הקלף הבא שתשלוף חברת LG?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים