מנוע החיפוש בינג מאפשר להגדיר את האישיות של מענה הצ’אטבוט המובנה

new Bing (תמונה: Microsoft) new Bing (תמונה: Microsoft)

אחרי ששילבה את הצ’אטבוט הפופולרי ChatGPT של OpenAI במנוע החיפוש בינג (Bing) שלה, מיקרוסופט (Microsoft) החלה להציע למשתמשים הבודקים את מנוע החיפוש החדש אפשרות להתאים את ה”אישיות” שלו במענה על שאלות, עם מצב מדויק לתשובות קצרות ולעניין, מצב יצירתי הנותן מענה מהנה יותר ומצב המאזן בין השניים.

מנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט ממשיך לשפר ולהרחיב את אפשרויות הצ’אטבוט ChatGPT המובנה, זאת לאחר שהחברה השיקה את מנוע החיפוש החדש בחודש הקודם, שעדיין איננו זמין ב-100% לכלל המשתמשים ודורש הרשמה לרשימת המתנה.

מנוע חיפוש החדש הספיק כבר להגיע לאפליקציות המובייל של בינג, אדג’ וסקייפ, ורק השבוע גם למערכת הווינדוס 11 עם שחרור חבילת הפיצ’רים החדשה של מיקרוסופט.

צ’אטבוט עם אישיות

בזמן שמיקרוספט עדיין מתאימה ומשפרת את השימוש של ChatGPT בתור פתרון חיפוש, היא החלה לאפשר לחלק גדול (כ~90%) מהמשתמשים המתנסים במערכת החדשה לבחור את ה”אישיות” של הצ’אטבוט.

המשתמשים יכולים לבחור בין מענה “יצירתי” (Creative) הנותן תשובות מהנות יותר, מענה “מדויק” (Precise) שמספק תשובות קצרות ומדוייקות יותר או מענה “מאוזן” (Balanced) המשמש כנקודת אמצע בין שני המצבים.

מצבי "אישיות" במנוע הבינג (מקור מיקרוסופט)
מצבי “אישיות” במנוע הבינג (מקור מיקרוסופט)

שילוב הצ’אטבוט ChatGPT במנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט עדיין מוגדר כ”בטא” על ידי החברה ולא כפתרון מלא הזמין לכלל המשתמשים, כאשר אפשרות בחירת אישיות הצ’אטבוט היא צעד נוסף מצד החברה בדרך להשקה המלאה שלו לכלל המשתמשים, דבר שעשוי להגדיל באופן ניכר את נתח השוק של בינג בשוק מנועי החיפוש הנשלט עדיין על ידי גוגל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים