Casio מכריזה על סדרת שעונים במיוחד עבור הסמרטפון שלך

סדרת השעונים G-Shock GB-6900 של Casio הייתה אמור כבר לצאת בזמן לא ידוע השנה (היא אפילו הגיעה ל FCC ביולי השנה), אך החברה נאצלה לדחות את השקת הסדרה בעקבות חוסרי הספקה שנגרמו בגלל ההצפות בתאילנד. כעת אנו רואים כי Casio לא מתכוונת לוותר על סדרת השעונים החדשה ומה-16 במרץ תוכלו להשיג אותם, לפחות ביפן בעלות של ¥18,000 (887 שקל).

אז אתם שואלים בטח מה כל כך מיוחד בשעון שנראה כמו זה שהיה לכם בטירונות? סדרת השעונים מגיעה עם פיצ’ר נוסף ומעניין שלא ראינו בשעונים קודמים – קישורית Bluetooth LE (חלק מהמפרט של Bluetooth 4.0) שצורכת מעט חשמל לעומת קודמותיה ומאפשרת לשעון להתממשק עם הסמרטפון שלכם. כמובן שהכל במגבלות הצג הזעיר שמגיע עם השעון ולכן השעון יספק לכם מידע בסיסי כמו: שיחות נכנסות, אימיילים, SMS ותתאפשר לכם שליטה בסיסית על פעולות לדוגמת עוצמת הצלצול או השעון המעורר. האם בקרוב חיילינו הקרביים בעת מארב ארוך ומשמעם יוכלו לבדוק הודעות או אימיילים הישר מה- G-Shock שלהם? נקודה מעניינת למחשבה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים