גם ליוצרי תוכן ישראלים: פייסבוק משדרגת את הפרסומות ב-Reels

פרסומות ב-Reels (מקור פייסבוק) פרסומות ב-Reels (מקור פייסבוק)

מטא (Meta) מרחיבה את ניסוי שילוב הפרסומות בפלטפורמת הסרטונים הקצרים Reels על מנת להגדיל את ההכנסות של אלפי יוצרי התוכן בפלטפורמה על גבי פייסבוק, בהם גם יוצרי תוכן ישראלים, עם צפי לשילוב הפרסומות בשבועות הקרובים גם ב-Reels באינסטגרם.

פלטפורמת סרטוני הוידאו הקצרים Reels של מטא בפייסבוק ואינסטגרם, שנוצרה כמענה לטיקטוק, נחשבת לפופולרית במיוחד עם 140 מיליון צפיות יומיות על פי החברה, עליה של 50% בחצי השנה האחרונה, כאשר מטא החלה לבצע לאחרונה ניסויים בשילוב פרסומות בסרטוני ה-Reels בפייסבוק.

הסיבה לשילוב פרסומות בכל רשת חברתית מודרנית כיום זהה למעשה. מלבד העובדה כי מדובר על מקור הכנסה לחברה, הרשתות החברתיות זקוקות ליוצרי התוכן ואף מושכות אותן אליהן באופן אקטיבי על ידי חלוקת הרווחים, וזאת על מנת שיעלו את הסרטונים בפלטפורמה שלהן.

עכשיו, כחלק משדרוג הפרסומות והמונטיזציה של Reels, יוצרי תוכן העומדים בדרישות החברה יוכלו לקבל בהמשך תגמול לא רק על הפרסומות שישולבו בסרטונים, אלא גם על הביצועים והחשיפה של הסרטון עצמו, כך שסרטון בעל כמות גדולה יותר של צפיות יתן רווח גדול יותר עבור היוצר שלו.

הפעלת פרסומות ב-Reels (מקור פייסבוק)
הפעלת פרסומות ב-Reels (מקור פייסבוק)

יוצרי תוכן ישראלים יכולים להוסיף מונטיזציה על ידי שילוב פרסומות בסרטוני ה-Reels שלהם במידה והם עומדים בדרישות החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים