שעוני ה-fēnix 7 Pro ו-Epix Pro החדשים של גרמין מגיעים לישראל

סדרת שעוני ה-fēnix 7 Pro החדשים (מקור גרמין)

גרמין (Garmin) הכריזה על fēnix 7 Pro ו-Epix Pro (דור 2), צמד סדרות שעוני הספורט החכמים והחדשים של החברה המגיעים לארץ באמצעות היבואן הרשמי בארץ רונלייט.

שתי הסדרות יהיו זמינות עם מסכי 1.2, 1.3 ו-1.4 אינץ’, כאשר דגמי ה-fēnix מגיעים עם מסכי MIP לנראות משופרת ביום עם זכוכית הטעינה הסולארית של החברה, בעוד שדגמי ה-Epix יגיעו עם מסכי AMOLED.

צמד סדרות השעונים החדשות של החברה מגיעות כגרסאות משודרגות לדגמי ה-fēnix 7 ו-epix הקודמים שלה. שעוני ה-fēnix החדשים יגיעו בגודל של 42, 47 ו-51 מ”מ, כשבכלל הדגמים ניתן למצוא את זכוכית ה-Power Glass הסולארית שנועדה להאריך את חיי הסוללה, כאשר השעונים עצמם יהיו זמינים בגרסת פרו רגילה עם גוף פלדת אל-חלד או בגרסת פרו ספיר עם גוף טיטניום וזכוכית ספיר סולארית.

כלל הדגמים החדשים מגיעים עם מסכי MIP משודרגים לנראות משופרת בשמש ופנס לד מובנה, כאשר הם מציעים מעקב אחר דופק, שינה, רווית החמצן בדם ומדדים נוספים באמצעות חיישן מהדור החמישי של גרמין ותמיכה במגוון רחב של פעילויות ספורט, ניווטים ומצבי מדידה יעודיים לאימוני סיבולת (endurance score) וריצות במעלה הגבעה (hill score).

סדרת שעוני ה-fēnix 7 Pro החדשים (מקור גרמין)
סדרת שעוני ה-fēnix 7 Pro החדשים (מקור גרמין)

דגמים בסדרת שעוני ה-Fenix 7 Pro

בסדרת שעוני ה-fēnix ניתן יהיה למצוא את דגמי ה:

  • fēnix 7S Pro – בקוטר 42 מ”מ המגיע עם מסך 1.2 אינץ’ ברזולוציית 240×240 וזמן סוללה של עד 14 ימי שימוש במצב שעון חכם באמצעות הזכוכית הסולארית או עד 46 שעות מעקב GPS עם טעינה סולארית.
  • fēnix 7 Pro – בקוטר 47 מ”מ המגיע עם מסך 1.3 אינץ’ ברזולוציית 260×260 וזמן סוללה של עד 22 ימי שימוש במצב שעון חכם באמצעות הזכוכית הסולארית או עד 73 שעות מעקב GPS עם טעינה סולארית.
  • fēnix 7X Pro – בקוטר 51 מ”מ המגיע עם מסך 1.4 אינץ’ ברזולוציית 280×280 וזמן סוללה של עד 37 ימי שימוש במצב שעון חכם באמצעות הזכוכית הסולארית או עד 122 שעות מעקב GPS עם טעינה סולארית.

סדרת שעוני ה-epix Pro (דור 2)

סדרת שעוני ה-epix החדשה מקבילה למעשה לדגמי ה-fēnix הרגילים. בניגוד לקוטר ה-47 מ”מ שהיה זמין בדור הקודם, בדור החדש יהיה ניתן למצוא שעוני 42, 47 ו-51 מ”מ המגיעים עם מסכי AMOLED (במקום MIP) בגודל 1.2, 1.3 ו-14 אינץ’, בהתאמה, ופנס לד מובנה.

את השעונים יהיה ניתן להשיג בגרסת פרו רגילה עם גוף פלדת אלחלד וציפוי Gorilla Glass על המסך או בגרסת ספיר בעלת גוף טיטניום וציפוי זכוכית ספיר על גבי המסך, כאשר הם מציעים סט פיצ’רים זהה לזה של דגמי ה-fēnix, בהם שירות ה-Garmin Pay, שירותי מוזיקה, ניווטים ועוד.

סדרת שעוני ה-epix Pro החדשים (מקור גרמין)
סדרת שעוני ה-epix Pro החדשים (מקור גרמין)

מבחינת זמני הסוללה שלהם, שעוני ה-epix Pro דור 2 החדשים יציעו למשתמש עד 10, 16 ו-31 שעות במצב חכם לדגמי ה-42, 47 ו-51 מ”מ, בהתאמה, כאשר במצב ניווט GPS השעונים יציעו עד 28, 42 ו-82 שעות בהתאמה.

זמינות ומחירים

צמד סדרות שעוני ה-epix Pro ו-fēnix 7 Pro החדשות של גרמין זמינות למכירה בארץ, כאשר מחיר הדגמים עומד על החל מ-4099 ו-3699 ש”ח בהתאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים