סוני אריקסון תשדרג את מכשיריה בישראל לאנדרואיד 4.0 החל ממרץ-אפריל

חברת סוני אריקסון מבהירה את סטטוס השוק הישראלי בנוגע לעדכון מכשיריה לאנדרואיד 4.0 ICS. החברה אישרה לאחרונה את רשימה המכשירים שיזכו לעדכון המיוחל וכעת חושפת מתי צפויים לקבל אותו לקוחותיה בארץ. יאמר לזכותה של סוני אריקסון, כי הרשימה כוללת מגוון רב של סמארטפונים מבית החברה, כאלו חדשים לצד ותיקים – באמת שאפו לה.

גל השדרוגים הראשון יכלול דווקא את המכשירים החדשים ביותר של החברה ואלו שהושקו בישראל בחודש האחרון. השדרוג יופץ בסביבות מרץ-אפריל ויגיע למכשירי ה-Xperia Arc S, Xperia Ray ו-Xperia Neo V. הגל השני שיחל באפריל-מאי כולל את המכשירים: Xperia Arc, Xperia PLAY, Xperia Neo, Xperia Mini, Mini Pro, Xperia Pro, Xperia Active ,Live with Walkman. ניתן לראות מהרשימה שכל מכשיריה של סוני אריקסון המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד והושקו בישראל בשנה וחצי האחרונות יזכו לשדרוג.

השדרוג יועבר למשתמשים באוויר – FOTA (ר”ת Firmware Over The Air), ללא צורך בהגעה למרכזי השירות. ישנה הסתייגות קלה, שכן השדרוג תלוי באישור מפעילות הסלולר המקומיות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים