סלקום רושמת עליה במנויי הסלולר, הסיבים והטלוויזיה

שלט לוגו סלקום (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת סלקום חשפה את הדוחות הכספיים שלה לסיכום הרבעון השלישי, מתוכם אנו לומדים על עליה בצד ההכנסות והרווח, אך לצד זאת חושפת ירידה בהכנסות מציוד שנבעה לדבריה כתוצאה מהשקת מכשירי סדרת האייפון 15 בחודש אוקטובר השנה, לעומת ההשקה בחודש ספטמבר בשנה שעברה.

סך הכנסותיה של סלקום ממכירת ציוד ברבעון השלישי של השנה היו 301 מיליון ש”ח, ירידה של כ-3.2% משנה לשנה.

עליה במכירות וברווח

למרות המשך הירידה במכירות הטלפונים גם ברבעון השלישי, בסלקום מדווחים על הכנסות בגובה כ-1.125 מיליארד ש”ח בתום הרבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר, זאת מול הכנסות בגובה 1.115 מיליארד שנה קודם לכן.

את הרבעון השלישי מסכמת החברה עם רווח תפעולי של 111 מיליון ש”ח, עליה של כ-17% משנה לשנה, כאשר הרווח הנקי הסתכם ב-53 מיליון ש”ח (מול 41 מ’ ש”ח ב-2022).

עליה במנויי הסלולר, הסיבים והטלוויזיה

ממש כמו ברבעון הקודם, גם הפעם מציגה סלקום עליה במספר המנויים בכל אחת מהקטגוריות בהן היא עוסקת.

את הרבעון סיכמה החברה עם 3.523 מיליון מנויים במגזר הסלולרי, עליה של 36 אלף מנויים בהשוואה לנתוני הרבעון השני של שנה זו וצמיחה שנתית של כ-3.3%.

עם זאת, ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) ירדה במעט, מ-49 ש”ח ברבעון השני של השנה ל-48.3 ש”ח ברבעון השלישי

מספר מנויי הסיבים עלה מ-219 אלף ברבעון השני ל-240 אלף בתום הרבעון השלישי, כאשר בהשוואה לרבעון המקביל ב-2022 מדובר בעליה של כ-65 אלף מנויים.

מספר המנויים לסלקום TV גם הוא עלה, מ-260 אלף ברבעון השני ל-261 אלף ברבעון השני.

לדוחות סלקום המלאים (באתר מאי”ה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים