גאדג’טי מסכם: תערוכת CES 2012 – אז מה היה לנו שם?

זהו, הסתיימה לה עוד תערוכה CES בה צפינו במגוון חברות מציעות את מרכולתן ומציגות לנו את המילה האחרונה בכל מה שקשור לאלקטרוניקה בידורית. אז מה היה לנו שם? החברות חשפו שלל מצלמות חדשות ועדשות, כמו כן החברות חשפו טלוויזיות בעלות רזולוציה מטורפת ויכולות אינטרקציה מתקדמות, סמארטפונים שונים ומגוונים שעליהם שמענו רק בהדלפות סוף סוף קיבלו צורה ממשית ונחשפו לציבור הרחב. גל מחשבי אולטרה-בוק עם ביצועים מרשימים למדי וזאת מבלי לפגוע בגזרה וטאבלטים חלוציים שהציגו לנו את פלטפורמת Tegra 3 בשיא תפארתה ובמחיר אטרקטיבי. וכמובן, מכונת הכביסה של סמסונג והחלון החכם. אז כדי שתוכלו להיזכר או להשלים את האייטמים שפספסתם, ריכזנו עבורכם את ההכרזות העיקריות של CES 2012:

סלולר

טאבלטים

מחשבים ניידים

טלוויזיות

מצלמות

אין ספק ש-CES 2012 חשפה לפנינו מספר פיתוחים מעניינים שעתידים להיכנס לעולמנו ולשנות אותו כל אחד בדרכו שלו. שמחנו להיות אתכם בתערוכה ולהביא לכם את כל החדשות והעדכונים מהתערוכה בעת הכרזתם, אז נתראה בשנה הבאה בתערוכת CES 2013. למי שעדין לא נרגע ורוצה עוד אקשן, עוד חודש וחצי אנחנו חוזרים בסיקור נרחב לתערוכה החשובה ביותר בעולם המובייל – MWC שבברצלונה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות – ואתם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים