הרווח של פרטנר מזנק ברבעון הראשון לצד עליה במנויי הסיבים

שלט פרטנר צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת פרטנר מסכמת את הרבעון הראשון של 2024 עם צמיחה משמעותית ברווח הנקי, את זה היא כמעט מכפילה משנה לשנה, ולצד זאת מציגה עליה של כ-20 אלף מנויי אינטרנט חדשים לרשת הסיבים.

בפרטנר מציגים רווח תפעולי של 86 מיליון ש”ח, המשקף עליה של 51% מול נתון של 57 מיליון ברבעון המקביל אשתקד, כאשר הרווח הנקי הסתכם ב-55 מיליון ש”ח, המשקף זינוק של 96% משנה לשנה.

פרטנר מדווחת על ירידה קלה במספר מנויי הסלולר, מ-2.644 מיליון מנויים בסוף 2023 ל-2.637 מיליון ברבעון שהסתיים ב-31 במרץ 2024. ההכנסה החודשית הממוצעת ממנוי סלולר (ARPU) הסתכמה ב-51 ש”ח בסוף הרבעון הראשון של 2024 לעומת 50 ש”ח בסוף 2023.

מספר המחוברים לרשת הסיבים דרך חברת פרטנר עמד על 389 אלף בסוף הרבעון הראשון (מול 369 אלף בסוף השנה הקודמת), מהם 292 אלף מנויים על גב תשתית הסיבים העצמאית של החברה (עליה של כ-1000 מנויים מאז הרבעון הקודם).

בצד הטלוויזיה, פרטנר TV מציגה ירידה של כ-1,000 מנויים ברבעון הראשון בהשוואה לנתוני סוף 2023. סך המנויים עמד על 206 אלף לעומת 217 אלף ברבעון הראשון של 2023.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים