וידאו: מחשב ב-$35 מבית Raspberry Pi מדגים תמיכה ב-AirPlay

לפני כחודש דיווחנו לכם על הישג מרגש בתחום המחשוב, כאשר חברת Raspberry Pi הכריזה על מחשב ב-$35 מבוסס מעבד ARM ומערכת ההפעלה לינוקס. מדובר במערכת בסיסית, המיועדת להפוך דברים בחיינו לחכמים יותר. המחשב הקטנטן צפוי להיות מושק עוד החודש והיצרנית שלו מתחילה לחמם את השוק עם כמה קטעי וידאו מרשימים המדגימים את הפוטנציאל של המחשב הקטנטן.

בעלים רבים של מכשירי אפל, דוגמאת ה-iPad 2, ישמחו מאוד להשתמש בתכונת ה-AirPlay להזרמת תכני הוידאו שלהם באופן אלחוטי למערכת הקולנוע הביתית. סטרימרים או רכיבים חיצוניים התומכים בכך מעטים ועוד יותר כאלו במחיר של פחות מ-$100, שלא נדבר בכלל על $35! החברה מדגימה קליינט קטן הרץ על לינוקס ותומך בהזרמת וידאו מה-iPad 2 ל-Raspberry Pi (המחובר ב-HDMI לטלוויזיה) באמצעות AirPlay כמובן. אני בטוח שכבר כאן החברה מרוויחה כמות נכבדת של משתמשי iDevices.

ההדגמה השנייה (וידאו למעלה) מרשימה אף יותר, כאשר ה-Raspberry Pi מודגם כמדיה-סנטר מבוסס פרוייקט XBMC. החבר’ה מראים כיצד הם מצליחים לנגן וידאו באיכות Full HD 1080P ללא כל בעיה. הניווט בתפריטים מעט איטי, אך אנחנו מאמינים שאם עוד קצת התאמות הכל יעבוד חלק. מה שמעניין הוא שהחברה שוקלת להכניס את הדוגמאות שהראנו לכם לזיכרון המובנה של המחשב, כך שתוכלו להתקין אותן בעצמכם. האמת, אותנו הם קנו! אבל מה עם אנדרואיד על ה-Raspberry Pi?

מה אתם הייתם עושים עם המחשב הקטן?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים