מוטורולה מצטרפת לסמסונג ומרגישה בנוח להשוות את שירותיה ל-Siri של אפל

לא מעט תגובות כבר הספקנו לקבל מכמה יצרניות וחברות גדולות אחרות לשירות העוזרת האישית של אפל – Siri, שהושק יחד עם מכשיר ה-iPhone 4S. קודם היתה זו סמסונג שהעזה לפתוח חזית מול העוזרת של אפל, כשהעלתה לרשת וידאו פרסומת לעגני וכעת מרשה לעצמה חברת מוטורולה להצטרף לחגיגה ולהשוות את מכשיר הדגל שלה לספינת הדגל התורנית של אפל.

סירי, כמו שרובנו כבר יודעים, אינה דוברת עברית בהשוואה לשירות Google Voice המוטמע במכשירי אנדרואיד רבים. השירות של גוגל, מיסודו, לא נועד לספק תשובות מקיפות לכל השאלות כפי שסירי תוכננה לעשות, אך הוא בהחלט יכול לעזור לא פחות ממנה. בוידאו של מוטורולה נראים זה לצד זה שני מכשירי הדגל של שתי הענקיות – Droid RAZR וכן iPhone 4S, תחילה מוזכר העיצוב הכולל של המכשיר ומיד לאחר מכן מבוצעת השוואות מהירות בפקודות קוליות המבצעות שליחת הודעות טקסט, חיפוש אתרים באינטרנט, גלישה ישירה וכן ניווט. בהחלט ניתן לראות את ניצחונה הקטנטן של מוטורולה על אפל, אך בהחלט לא ניתן לזקוף זאת באופן וודאי לזכותן של מוטורולה או גוגל.

יש לזכור כי פעולות קוליות מחייבות חיבור לאינטרנט: הפקודות נשלחות מהטלפון לשרת מרוחק המעבד את הקול ושולח פקודות מתורגמות בחזרה אל המכשיר. ה-Droid RAZR של מוטורולה מאובזר כידוע בקישוריות 4G LTE המהירה יותר מזו של האייפון, ולכן סביר להניח שהנתונים עובדו מהר יותר ואף הדפים עלו מהר יותר – ולכן יצאה מוטורולה כשידה על העליונה בקטע וידאו זה.

באם השמועות נכונות, גוגל צפויה להשיק בקרוב את התשובה האמיתית שלה ל-Siri של אפל, אז באמת נוכל להשוות בין שני מוצרים שמטרתם ואופן פעולתם זהה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים