סלקום מציגה עליה בהכנסות הודות למכירות מוצלחות של מכשירי סמסונג

שלט לוגו סלקום (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

סלקום ממשיכה לתת קרדיט בדוחותיה להשקה מוצלחת של מכשירי סמסונג החדשים כחלק מדוחות הרבעון השני שפירסה מוקדם יותר היום (ה’, 8.8), אם כי בניגוד לרבעון הראשון של השנה בו הושקה סדרת הדגל Galaxy S24, הפעם הייתה גם השקתם של הדגמים המתקפלים Galaxy Z Fold 6 ו-Galaxy Z Flip 6 שהושקו ביולי.

סך הכנסותיה של סלקום ממכירת ציוד ברבעון השני עמד על 329 מיליון, עליה של כ-33% בהשוואה לנתוני הרבעון המקביל אשתקד, כאשר באופן מצטבר הצליחה החברה להציג עליה של כ-31% בששת החודשים הראשונים של 2024, עם הכנסות של 700 מיליון ש”ח (מול 533 מיליון במחצית הראשונה של 2023).

ההכנסות הכלליות של החברה לא הציגו עליה דומה (1.1 מיליארד ש”ח מול 1.07 מיליארד ברבעון המקביל ב-2023), זאת לאחר שהכנסותיה של חטיבת השירותים הצטמצמו בכ-6.3% משנה לשנה והסתכמו 771 מיליון ש”ח. עם זאת, את הרבעון השני סיכמה סלקום עם רווח תפעולי של 111 מיליון ש”ח מול 50 מיליון ברבעון המקביל ב-2023, כאשר הרווח הנקי הסתכם ב-55 מיליון ש”ח (מול 5 מ’ ש”ח ברבעון המקביל ב-2023).

ירידה במנויי הסלולר, עליה בסיבים ובמנויי סלקום tv

מספר מנויי הסלולר של סלקום במגזר הסלולרי ירד מ-3.561 מיליון מנויים ברבעון הראשון של השנה ל-3.554 מיליון בסוף הרבעון השני.

ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) עלתה מ-43.7 ש”ח ברבעון הראשון של 2024 ל-44.8 ש”ח ברבעון השני של 2024, כאשר ברבעון השני ב-2023 עמד הנתון על 49 ש”ח.

מספר מנויי הסיבים עלה מ-280 אלף ברבעון הראשון ל-295 אלף ברבעון השני של 2024.

במחלקת הטלוויזיה סיכמה את הרבעון סלקום tv עם 269 אלף מנויים, זאת מול נתון של 266 אלף בסוף הרבעון הראשון של השנה.

לדוחות סלקום המלאים (באתר מאי”ה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים