פרטנר פירסמה אתמול (א’, 11.8) את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השני של השנה וחשפה המשך לירידה במספר מנויי הסלולר שליוותה אותה בשנה האחרונה.
יחד עם זאת, ולמרות הירידה במכירות, החברה מסכמת את הרבעון השני של 2024 עם צמיחה ברווח הנקי, את זה היא שיפרה במעט בהשוואה לנתוני הרבעון המקביל של 2023.
נתונים מעורבים לפרטנר ברבעון השני
הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו ב-823 מיליון ש”ח ומשקפות ירידה שנתית של כ-3.1%, כאשר מכירות הציוד במהלך הרבעון הציגו עליה של כ-13% משנה לשנה, אך ירדו לעומת נתוני הרבעון הראשון של השנה, אלו עמדו על 140 מיליון ש”ח.
בפרטנר מציגים רווח תפעולי של 90 מיליון ש”ח, המשקף עליה של כ-11% מול נתון של 81 מיליון ברבעון המקביל אשתקד, כאשר הרווח הנקי הסתכם ב-57 מיליון ש”ח, המשקף עליה של כ-5.5% משנה לשנה.
מספר מנויי הסלולר כאמור ירד במהלך הרבעון השני, מ-2.637 מיליון מנויים ברבעון הראשון ל-2.629 מיליון ברבעון שהסתיים ב-30 ביוני 2024. מתוך נתון זה, מספר מנויי הפוסט-פייד עמד על 2.456 מיליון מול 2.464 מיליון ברבעון הראשון של 2024.
ההכנסה החודשית הממוצעת ממנוי סלולר (ARPU) הסתכמה ב-51 ש”ח, בדומה לנתון שהוצג ברבעון הקודם, כאשר במבט שנתי ניתן להבחין בירידה מנתון של 56 ש”ח שהוצג ברבעון השני של 2023.
סיבים וטלוויזיה
מספר המחוברים לרשת הסיבים דרך חברת פרטנר עמד על 404 אלף בסוף הרבעון הראשון (מול 389 אלף בסוף הרבעון הראשון), מהם 292 אלף מנויים על גב תשתית הסיבים העצמאית של החברה (ללא שינוי מהרבעון הקודם).
בצד הטלוויזיה, פרטנר TV מציגה ירידה של כ-1,000 מנויים ברבעון השני, ירידה הדומה לזו שראינו גם ברבעון הראשון של השנה. סך המנויים עמד על 205 אלף לעומת 213 אלף ברבעון השני של 2023.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.