לאחר שהציגה אב-טיפוס מוקדם בדמות ה-SearchGPT לפני כשלושה חודשים, OpenAI, חברת הבינה המלאכותית המוכרת, משיקה רשמית ה-ChatGPT search, פיצ’ר החיפוש החדש שנוסף כעת לצ’אטבוט ה-ChatGPT הפופולרי ויאפשר לו לספק תשובות עדכניות ומדוייקות יותר למשתמשים בנושאים כמו ספורט, מפות וחדשות.
לפי החברה, מודל מנוע החיפוש החדש שמגיע ל-ChatGPT הוא גרסה מותאמת של מודל ה-GPT-4o המשתמשת בשירותי חיפוש חיצוניים והשותפות של OpenAI על מנת לספק מידע חי ועדכני, עם דגש על נושא החדשות, ספורט, מניות, מפות ומזג אוויר, נתונים שלא יהיו עדכניים במאגרי המידע הסטטיים של המודל, מאגרים המוגבלים למידע עד 2024 בלבד.
השימוש בפיצ’ר החיפוש פשוט ונוח, כאשר החברה הוסיפה כפתור “חיפוש” חדש ליד חלון הקלט של ChatGPT, כפתור שינחה את הצ’אטבוט לחפש מידע עדכני במטרה לענות על השאילתה של המשתמש, ולצד התשובות אותן הצ’אטבוט יציג למשתמש, יהיה ניתן למצוא קישורים לאתרים בהם הוא השתמש כמקור המידע.
🌐 Introducing ChatGPT search 🌐
ChatGPT can now search the web in a much better way than before so you get fast, timely answers with links to relevant web sources.https://t.co/7yilNgqH9T pic.twitter.com/z8mJWS8J9c
— OpenAI (@OpenAI) October 31, 2024
הפיצ’ר החדש מהווה למעשה יישור קו בעבור OpenAI לפתרונות ה-Gemini ו-Copilot של גוגל ומיקרוסופט, בהתאמה, צ’אטבוטים המציעים למשתמשים שלהם גישה למידע עדכני לרשת מזו תקופה ארוכה למדי, דבר יותר מובן בהתחשב כי שתי החברות מחזיקות גם במנועי החיפוש גוגל ובינג.
אפשרות החיפוש החדשה ב-ChatGPT תהיה זמינה באופן מיידי למנויי ה-ChatGPT Plus בתשלום ולמשתמשים שנרשמו לרשימת ההמתנה של SearchGPT, כאשר אפשרות החיפוש צפויה להיות זמינה במהלך החודשים הקרובים גם למשתמשים החינמיים של ChatGPT.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.