וידאו: Corning מציגה לנו את העתיד – לא תאמינו מה אפשר לעשות עם זכוכית

רבים מכירים את חברת Corning בעיקר בזכות העבודה שהיא אחראית על הפיתוח של בזכוכית המחוזקת – Gorilla glass, המשולבת אצל מכשירים רבים ואחראית על כך שהמסך שלנו יהיה עמיד מפני שריטות או נפילות. לא מזמן הציגה Corning ב-CES את הדור השני של ה-Gorilla glass בו היא משלבת את אותן היכולות כמו הדור הקודם, אך הפעם הזכוכית תהייה דקיקה יותר ב-20%.

בעתיד הקרוב אנחנו אמורים לראות מכשירים שהטכנולוגיה החדשה תוטמע בהן, אך מה צופן לנו העתיד הרחוק על פי חברת Corning? מסתבר כי לחברה יש חזון בו מרבית המכשירים שלנו יהיו עשויים מזכוכית והן יהיו הרבה יותר מסתם זכוכיות, אלא מכשירים שיהיו חלק אינטגראלי ובלתי נפרד מחיינו. חלק מהרעיונות נראים כאילו נלקחו מסרט מדע בדיוני, בעוד חלקם כבר קורמים עור וגידים, כדוגמת החלון המתקדם של סמסונג, או חלון הרכב האינטרקטיבי של טויוטה. לשם הדגמת הקונספט יצרה Corning שני סרטונים מגניבים בו הם מתארים לנו כיצד יראו חיינו כאשר נהייה מוקפים בזכוכיות ייחודיות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים