חברת הסטארט-אפ הישראלית לחיוג שמות CallmyName יוצאת לעולם

חברת הסטארט-אפ הישראלית המפעילה את שירות DialmyName בישראל הכריזה אתמול על תחילת פעילותה בחו”ל, בעזרת השקת חייגן גלובלי חדש והסכמים בינלאומיים. CallmyName תציע לראשונה רישום שמות פרטיים לחיוג בכל העולם, ללא עלות בעת התקנת אפליקציית החייגן. אל אנשים פרטיים ובתי עסק תוכלו לחייג בעזרת שמם במערכת, חשוב לציין כי מדובר בשיחת טלפון לכל דבר והשם לא חייב להיות שמו האמיתי של המשתמש אשר יכול לבחור בכינוי כרצונו. אפליקציית החייגן זמינה עבור אנדרואיד ו-iOS.

החייגן הגלובלי החדש יאפשר חיוג למשתמשים בישראל וברחבי העולם בעזרת שם לעסקים במספר מדינות באירופה וערים גדולות בארה”ב, כמו: בריטניה, צרפת, גרמניה, ספרד, ניו-יורק, וסן-פרסיסקו. כבר היום מחוברים לשירות כ-2.5 מיליון עסקים בבריטניה. עוד מציע החייגן התממשקות עם אפליקציות פופלאריות כמו סקייפ, Waze, פייסבוק ועוד ותכונות חדשות כמו שיחה מזוהה לשמות חיוג שאינם שמורים במכשיר, שמירת שמות חיוג ככרטיסי איש קשר במכשיר, הצעות אוטומטיות בזמן חיפוש שמות ועוד.

CallmyName תשיק ברבעון הנוכחי מרשמי שמות חיוג במדינות: גרמניה, בריטניה וסינגפור וזאת באמצעות שותפים מקומיים שעמם חתמה על הסכמים שיובילו להשקה מלאה בדומה למודל הישראלי. החברה חתמה על מספר הסכמים עם יצרניות SIM מהגדולות בעולם, שישלבו את הטכנולוגיה לחיוג ישיר של שמות.

לדעתנו המפתח לתפוצה רחבה יותר של שיטת החיוג החדשה, היא הטמעת הטכנולוגיה כבר במערכת ההפעלה או במכשירים של היצרניות יחד עם החייגן הקיים ולא להחליף אותו. לא נופתע לשמוע על הכרזה כזו מ-CallmyName.

אריאל אפרתי, מנכ”ל CallmyName:

“בשנתיים האחרונות שימשה ישראל כמקרה מבחן מוצלח. הטכנולוגיות והשירות שהשקנו בארץ הובילו לרישום עשרות אלפי שמות חיוג עסקיים, התקנת מאות אלפי חייגנים וביצוע עשרות אלפי שיחות ביום. המודל הישראלי ייושם עתה ברחבי העולם וביחד עם רישום השמות הפרטיים, אנו מאמינים שהוא יהפוך את חיוג השמות לאחת מהחוויות הבולטות בעולם הסלולר. אנו נציג את כל החידושים הללו בחודש הבא, בכנס MWC בברצלונה, לעיני אלפי מנהלים ובכירי התעשייה שישתתפו באירוע”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים