שמועה: HTC תשיק מכשיר PlayStation Certified ראשון עוד השנה

תאימות בין מכשירים ניידים (סמארטפונים וטאבלטים) ל-PlayStation היתה עד כה בלעדית ל-Sony. מדיווח של האתר Pocket-lint עולה כי היצרנית הטאיוונית HTC תשבור לראשונה את הבלעדיות במחצית השניה של 2012. מהאתר נטען ש-HTC תקבל את אישור ה-PlayStation Certified על גבי מכשיריה עוד השנה, אך עדין לא ברור האם החברה מתכננת לנצל תאימות זאת עבור מכשיריה הקיימים או רק עבור מכשיריה העתידיים. בנוסף לא ידוע האם החברה מתכננת שימוש בתאימות זו על גבי טאבלטים, סמארטפונים או שניהם.

סוני ציינה שבכוונת לאפשר ליצרניות אחרות של מכשירי אנדרואיד מלבדה ליצור מכשירים תואמי PlayStation, ו-HTC נראת מתמודדת הולמת בהחלט. תג ה-PlayStation Certified מאפשר למכשירים הנושאים אותו גישה למערכות התממשקות יעודיות של סוני עם ה-PlayStation כולל תמיכה במשחקים מהדור הראשון והשני של הקונסולה. מהלך זה שהיה צפוי להגיע מוקדם יותר, יוביל לתחרות קשה עבור מיקרוסופט המאפשרת תאימות עם ה-Xbox רק באמצעות מכשירי Windows Phone 7 שאמורים לזכות בשדרוג הפופולריות בתערוכת המובייל בסוף החודש.

בימים בהם מרבית מכשירי המובייל הופכים לקונסולת המשחקים הניידת, זהו מהלך נבון בהחלט מצידה של סוני. למרות בחירת של HTC לשמור על שתיקה בכל הנוגע לשמועה, אנו מחכים לראות האם הנושא יעלה במהלך MWC בברצלונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים