הוכרז: Panasonic ELUGA – דקיק ועמיד במים ואבק; סמארטפונים נוספים ביניהם מכשיר דגל יחשפו ב-MWC

חברת פנסוניק חושפת סמארטפון ראשון לקראת תערוכת MWC 2012 בברצלונה בסוף החודש, ה-Panasonic ELUGA, דקיק ועמיד במים. ה-ELUGA אלגנטי ביותר כאשר כל חזיתו זכוכית. לצידו צפויים ליחשף שני סמארטפונים נוספים מבית פנסוניק, שאמורים לעזור לחברה להגיע ליעד שאפתני של 1.5 מיליון מכירות מכשירים באירופה במהלך 2012.

ה-Panasonic ELUGA בעל מפרט איכותי הכולל מסך 4.3 אינץ’ מסוג OLED ורזולוצייה של 960X540, פלטפורמת ה-OMAP4430 מבית TI עם מעבד כפול-ליבה 1Ghz, מצלמה 8 מגה-פיקסל (ללא פלאש), זיכרון מובנה 8GB ושבב NFC. גזרתו של ה-ELUGA דקיקה – 7.8 מ”מ בלבד, הוא קליל ביותר – רק 103 גרם ובנוסף עמיד בפני אבק ומים בתקן IP57 מה שמאפשר לו להיות כחצי שעה מתחת למים בעומק של 1 מטר. הסמארטפון יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3 (כרגע אין פרטים על שדרוג לאנדרואיד 4.0 ICS) ויהיה זמין החל מאפריל בצבעי כסף ושחור באירופה בלבד – אנו נבדוק אותו מקרוב בסיקור שלנו מ-MWC. חשוב לציין, זהו הסמארטפון הראשון של פנסוניק המושק באירופה במטרה להתחרות כיצרנית סלולר לגיטימית.

מפרטו של ה-ELUGA אולי איכותי, אך במהלך ברצלונה הוא יהיה לא יותר משוק בינוני-גבוה, לכן השמועות האחרונות גורסות כי פנסוניק תחשוף ב-MWC גם מכשיר פרימיום. ההבדל בין הסמארטפונים יהיה כנראה במעבד חזק יותר ומצלמה המשלבת את טכנולוגיית ה-Lumix של החברה.

לכל העדכונים ישירות מתערוכת MWC 2012 ברצלונה לחצו על “אהבתי” לגאדג’טי בפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים