אפל: “אל דאגה, השנה נספק מוצרים מפוצצי דעת”

בעוד כולנו מתעסקים בתערוכת MWC שתיפתח בתחילת השבוע בברצלונה ובמגוון המוצרים שיוצגו במסגרתה, אי שם בקופרטינו יש מי שדווקא לא מתרגש. טים קוק, המנכ”ל הטרי של חברת אפל, מסר בישיבת בעלי המניות השנתית של החברה כי “אפל עובדת קשה מאי פעם בכדי לספק מוצרים מפוצצי דעת שיהפכו את השנה הזו למדהימה לא פחות מקודמותיה”. את הדברים נשא קוק לאחר שרבים הביעו חששות כבדות לגבי החדשנות במוצריה העתידיים של אפל, שאיבדה לפני מספר חודשים את סטיב ג’ובס – הממציא והאב הרוחני שלה ושל כל מוצריה. בדבריו, לא התייחס המנכ”ל למוצרים ספציפיים, אם כי אנו יכולים לשער שכוונתו למכשירי ה-iPhone 5 וה-iPad 3 אשר יוכרז בקרוב.

אין יום שעובר מבלי שאני מתגעגע אליו – העצב הגדול הפך במהרה לנחישות עזה ולרצון רב להמשיך במסע, כי זה מה שהוא היה רוצה“, הוסיף קוק בהקשר של ג’ובס. מעבר להבטחתו לספק מוצרים מדהימים, ציין קוק ש-100 מיליארד הדולרים הנמצאים בקופת החברה, הם הרבה יותר כסף ממה שהחברה באמת זקוקה לו – “בזבזנו הרבה, אבל עדיין יש לנו הרבה – הרבה יותר ממה שאנחנו צריכים בשביל לנהל את החברה“. בסיום ציין קוק כי לחברה ישנה מערכת יחסים מאד ידידותית עם הרשת החברתית פייסבוק, למרות שבחרה להטמיע במערכת ההפעלה iOS 5 דווקא את שירותיה השונים של טוויטר.

בזמן הפגישה, עמדו מחוץ למטה החברה כ-40 עובדים לשעבר של חברת אפל, שמחו והפגינו כנגד תנאי העסקתם של עובדי החברה במפעלים הנמצאים בארצות המזרח הרחוק, לרבות סין. את בעלי המניות זה לא כל-כך שיכנע והישיבה הסתיימה ללא חילוקי דעות או מכשולים משמעותיים.

(מקור – Forbes)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים