ללא תרועות וצלצולים: סמסונג מכריזה על Galaxy Note 10.1

עוד לפני פתיחת תערוכת MWC, ידענו כי נוכחותה של סמסונג בברצלונה לא תהיה משמעותית מידי, לאחר שאתמול חשפה גרסה משודרגת לטאבלט ה-10.1 שלה ואת הסמארטפון-מקרן Beam. היום חשפה סמסונג את מכשיר ה-Galaxy Note 10.1, המכשיר המסקרן יותר עליו שמענו כמועמד להכרזה בתערוכת המובייל הגדולה בעולם. ובכן, למי שעדיין תוהה, מדובר בטאבלט לכל דבר, המהווה בעצם גרסה מוגדלת לסמארטפון-טאבלט Galaxy Note בעל מסך ה-5.3 אינץ’. גולת הכותרת של המכשיר היא ה-S-Pen, העט הייחודי של סמסונג אותו הכרנו יחד עם ה-Note המקורי, אשר יצורף מעתה לכל מכשיר Note של החברה.

מפרט המכשיר כולל מסך 10.1 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה של 1280×800 פיקסלים, מעבד Exynos כפול ליבה בתדר שעון 1.4GHz תוצרת סמסונג, זיכרון RAM בנפח 1GB, מצלמה ראשית 3 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 2 מגה-פיקסל, קישוריות HSPA+ במהירות של עד 21Mbps וכן Wi-Fi ו-Bluetooth. המכשיר יגיע בשלושה מודלים שונים – האחד עם רכיב זיכרון של 16GB, השני עם 32GB והשלישי עם 64GB. חשוב לציין כי למכשיר תמיכה בכרטיס זיכרון חיצוני מסוג microSD בנפח של עד 32GB. מערכת ההפעלה תהיה כמובן אנדרואיד Ice-Cream Sandwich 4.0 עליה יולבש ממשק המשתמש TouchWIZ של סמסונג.

אל המכשיר יצורפו אפליקציות ייחודיות המותאמות לעט המצורף אליו, כדוגמת S Note ו-S Planner המאפשרים לבצע שרטוטים ורישומים. אפליקציות מתקדמות יותר שיגיעו מובנות על המכשיר הן Adobe Photoshop Touch ו-Adobe Ideas המיועדות בעבור משתמשים מתקדמים המעוניינים לקחת את הטאבלט והעט שלהם למקומות יצירתיים הרבה יותר.

עיצובו של המכשיר די זהה ל-Galaxy Tab 10.1 המחודש שהוצג אתמול, אולם מידותיהם שונות במעט. עוביו של Galaxy Note 10.1 מסתכם ב-8.9 מ”מ, לעומת 9.7 מ”מ ב-Galaxy Tab 2. כך גם משקלו, הקטן ב-5 גרמים מזה של Galaxy Tab 2.

המכשיר יושק באופן גלובאלי במהלך הרבעון השני של השנה.

לחצו על “אהבתי” לגאדג’טי ותקבלו את כל העדכונים מ-MWC ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים