אסוס הכריזה באופן רשמי על מכשיר ה-PadFone – מסך 4.3 אינץ’ ו-ICS מהקופסה

ה-PadFone של ASUS נמצא כבר הרבה זמן בכותרות, אך הפעם החברה הכריזה עליו באופן רשמי וחשפה את המפרט הסופי איתו המכשיר עתיד להגיע. להזכירכם, ה-PadFone מציג קונספט מעניין למדי כאשר הוא יכול להתחבר לטאבלט בעל מסך בגודל 10.1 אינץ’ ולשמש בעצם כמוח שלו. את הקונספט הזה ראינו כבר אצל מוטורולה בדמותו של מכשיר ה-Atrix, אך בשונה ממוטורולה, אסוס דאגה שהשילוב בין שני המכשירים יהיה טבעי וחלק.

מכשיר הטלפון יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0, מסך 4.3 אינץ’ מסוג Super AMOLED ברזולוציית qHD, מעבד כפולה ליבה מסוג Snapdragon S4 והמאיץ הגרפי מסוג Adreno 225 של Qualcomm, מצלמת 8 מגה-פיקסל עם פלאש LED, מפתח צמצם f/2.2 ואוטופוקוס (בעוד שהמצלמה הקדמית מצלמת ברזולוציית VGA). המכשיר יגיע עם שטח אחסון פנימי של 16GB או 64GB שיהיה ניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון microSD. כמו כן, המכשיר יכלול רכיבים ומחברים שונים כגון Bluetooth 4.0, HDMI, GPS, A-GPS, גירוסקופ, מצפן וסוללת 1,520mAh. המכשיר יתמוך ברשתות WCDMA (כלומר 900 ו-2100MHz), ב-EDGE / GPRS / GSM (כלומר 850, 1800 ו-1900MHz) וב-HSPA+ שתתמוך בקצב הורדה של עד 42Mbps.

מכשיר הטאבלט המגיע בפרופיל דקיק של 9.2 מ”מ, יוכל לפעול רק כאשר מכשיר הטלפון מחובר אליו פיזית והוא כולל מסך IPS בגודל 10.1 אינץ’ המציג רזולוציה של 1920×1200 פיקסלים. כפי שאסוס נהוגת לעשות במכשירי ה-Transformer, גם במכשיר הנ”ל תחנת העגינה בתצורת המסך תעניק למכשיר חיי סוללה נוספים, על פי אסוס עד לפי 9 מזמן הסוללה הרגיל. אסוס אפילו מגדילה לעשות ומוכרת מקלדת פיזית שתתאים גם היא למכשיר הטאבלט אשר מונע על ידי מכשיר הטלפון ובכך תשודרג חווית השימוש בו. בהכרזה נצפה גם עט סטיילוס, המצרף את אסוס לטרנד החדש (אותו “הגתה” HTC עם מכשיר ה-Flyer בתערוכה של השנה שעברה). באמצעות עט הסטיילוס ניתן יהיה לענות אפילו לשיחות המגיעות אל מכשיר הטלפון בזמן שהוא מחובר לטאבלט.

ומתי כל הטוב הזה יגיע אלינו? ובכן, אסוס ציינה כי המכשיר עתיד להיות מושק בחנויות החל מחודש אפריל הקרוב, אך פרטים אודות המחיר טרם נחשפו על ידי החברה. אין ספק שמדובר בקפיצת מדרגה חשובה ומעניינת.

מה דעתכם? האם מדובר יהיה במגמה מתמשכת, בה תחנות עגינה משוכללות יופעלו על ידי מכשיר הסמארטפון שלנו?

לחצו על “אהבתי” לגאדג’טי ותקבלו את כל העדכונים מ-MWC ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים