פייסבוק משיקה באופן רשמי את Facebook Messenger

בחודש דצמבר דיווחנו לכם באתר על כך שתוכנת הצ’אט החדשה של פייסבוק למחשב האישי, Facebook Messenger, דלפה הרבה לפני ההכרזה הרשמית של החברה והיה ניתן להשתמש בתוכנה עוד מאז. פייסבוק, שלא הצליחה לשמור על הדבר בסוד, ערכה כעת מסיבת עיתונאים בה היא הכריזה באופן רשמי על התוכנה החדשה ואף השיקה דף חדש המפרסם אותה. תוכנת המסרים היא בעצם גרסת דסקטופ (מקומית במחשב) של הצ’אט המפורסם של פייסבוק המוכר לנו מהדפדפן והיא תאפשר לנו לראות ולהגיב לעדכונים בפייסבוק וכמו כן לנהל שיחות עם חבריכם, וכל זאת ללא צורך בדפדפן כלשהו.

לאחר התקנת Facebook Messenger יפתח לכם מעין חלון ארוך וצר (האופייני לתוכנות מסרים), בחלקו העליון תוכלו לראות את שלושת האיקונים המוכרים לנו: חברים, הודעות והתראות כאשר כל אחד פועל בצורה הרגילה כמו מהדפדפן. לאחר מכן תוכלו למצוא את “טיקר” (כפי שמכנה את זה פייסבוק) שם תוכלו לראות מה קורה בלייב בפייסבוק, אותו פיצ’ר שמופיע בפינה הימנית העליונה באתר. מתחת לטיקר תוכלו לראות רשימה של כל החברים הזמינים שלכם וגם אלו שאתם מדברים עמם לעיתים תחופות ובעת לחיצה על אחד מהם תיפתח חלונית קטנה בה תוכנו לנהל את השיחה. כאשר תרצו לדבר עם חבר נוסף יפתח לכם בתחתית החלונית טאב נוסף ולאחר מכן תוכלו לעבור בין הטאבים כדי לעבור משיחה אחת לאחרת.

את התוכנה אפשר להוריד מהקישור הבא (התוכנה זמינה כרגע רק לווינדוס, מק בהמשך).

האם כבר הורדתם את תוכנת המסרים של פייסבוק? מב דעתכם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים