אדובי משחררת את Photoshop CS6 בטא להורדה חינם

חברת אדובי מפתחת תוכנת עריכת התמונות המקצועים פוטושופ, משחררת את הבטא של הגרסה הבאה – Photoshop CS6 להורדה בחינם. מדובר בשדרוג הגדול ביותר שעברה פוטושופ בשנתיים האחרונות עם ממשק חדש, ביצועים משופרים משמעותית, טכניקת חיתוך חדשה, תיקון תמונה עם מודעות לתוכן בה, עריכת וידאו בסביבה המוכרת (ברמה מוגבלת כמובן) ורענון לכלים המוכרים.

גרסת הבטא של Photoshop CS6 הזמינה להורדה, כוללת לטענת אדובי את כל היכולות של הגרסה הרגילה והמורחבת. ניתן בהזדמנות זו להתנסות עם כלי עריכת התמונה בתלת-ממד של פוטושופ CS6, אך הם לא יגיעו כחלק מהגרסה הרגילה. ההורדה זמינה לכולם ומותנת בהרשמה לקבלת Adobe ID, שוקלת קצת פחות מ-1GB. דרישות המערכת לגרסה זו הן מעבד 2Ghz ו-1GB RAM למחשבי PC וכל מעבד מרובה ליבות ו-1GB RAM במחשבי מק. גרסת הבטא אינה סופית ולכן שימוש בה על אחריותכם בלבד.

אדובי לא אומרת לכמה זמן יהיה ניתן להשתמש בבטא, אך סביר להניח שהיא תהיה שמישה עד להשקה של Adobe Photoshop CS6 במחצית הראשונה של 2012.

להורדת Photoshop CS6 לחץ כאן

וידאו שנערך עם פוטושופ CS6:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים