גאדג’טי בלילה: נחשף, חשיפה, נתפס על חם, הושאר “בטעות” בפאב…

בתמונה שצולמה לפני מספר דקות והועלתה לאתר שיתוף התמונות “שקר כלשהו” על-ידי החתולה בתמונה, נחשף בפנינו מחשב חדש ומיוחד במינו. על-פי המקור, החתולה, המחשב נשכח בפאב בזנזיבר בעת חופשת סקי. איננו יודעים בדיוק במה מדובר אך גל השמועות החל לתת את אותותיו.

על-פי האתר הסיני, “הסינית האדומה”, מדובר במחשב של חברה חדשה, “ASS”, חברה שנפתחה על-ידי מפוטרי Sony, Apple ו-Samsung (לכן ראשי התיבות). מפרט המחשב שהודלף על-ידי אחד מעובדי הייצור כולל מעבד 4 ליבות שבכל אחת מהן יש 4 ליבות נוספות, מאיץ גרפי “מפחיד”, מערכת סאונד המתחברת ישירות לעור התוף וכמובן כל התקני הקישוריות – BT, USB, WiFi, טלפתיה ועוד. למחשב כור אטומי קטן שמספק חיי נצח. משקלו של המחשב שואף ל-0 וזאת בזכות טכנולוגיית מילוי ההליום בגופו.

אתר אמריקאי ניסה לאמת שמועה זאת מול החברה אך כשל כישלון חרוץ כשחיפש את שמה של החברה בגוגל.

צחקתי, החתולה לא שלחה את התמונה אלא בעליה. ובנימה של רצינות, המון שמועות מגיעות לאוזיננו ולאחר סלקציה אנו בוחרים להביא לכם את המובחרות יחד עם הידע האישי, הניסיון, מקורות ידע ומאגר הרשת. לפעמים הן נשמעות הזויות אך מי האמין פעם שנוכל להסתכל ולדבר אל זכוכית כשבתוכה משתקף, בזמן אמת, וידאו של מישהו שנמצא אלפי קילומטרים מאיתנו…

יש לכם סרטונים או תמונות מצחיקות? שלחו לנו וכמובן שניתן קרדיט!

נתראה בגאדג’טי בלילה הבא – יום חמישי בשעה 22:30


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים