גאדג’טי בלילה: אישה בת 83 נכנסת בדלת זכוכית ותובעת את אפל על סך מיליון דולר!

דמיינו את הסצנה הבאה: סבתא בת 83 הלכה לתומה לחנות אפל ונכנסה בדלת זכוכית בלתי נראית. אם אתם צוחקים, אנא נסו לשלוט בעצמיכם שכן מדובר באישה מבוגרת ובסיפור אמיתי – זה בדיוק מה שקרה לאוולין פאסוול בת ה-83, מנכ”לית לשעבר של חברת פרוות במנהטן, ניו יורק.

אוולין הייתה בדרכה לחנות אפל בלונג איילנד, אותה חנות המפורסמת נוכח העובדה שהכניסה עשויה כולה מזכוכית, על מנת להחליף את מכשיר הiPhone שלה. בנסיון להכנס לחנות, לא הבחינה בדלתות הזכוכית הגדולות וכתוצאה מכך נחבלה בראשה. לאחר התקרית הגישה פאסוול תביעה בגין רשלנות נגד אפל על סך מליון דולר.

מעורך דינה נמסר “אפל רוצה להראות מגניבה ומודרנית באמצעות ארכיטקטורה שתמשוך אוהבי הטכנולוגיה לחנות, אך מצד שני צריכה החברה לשקול את הסכנה שמציבה ארכיטקטורה מסוג זה לציבור הרחב. הנאשמת [אפל] הפגינה רשלנות בכך שהקימה מבנה בעל דלתות ו/או קירות שקופים העשויים מזכוכית ולא דאגה להציב שלטי אזהרה מתאימים”

ברוח ידיעה משעשעת זו, היינו ממליצים לכם בפעם הבאה שתתקלו בבניין עם דלתות מזכוכית (לאחר שתפוג המבוכה כמובן) לשקול בכובד ראש את האפשרות לתבוע את החברה שבנתה אותו. אם יתמזל מזלה של אשת הפרווה מלונג איילנד, יהיה לכם אפילו תקדים משפטי להציג לשופט ואולי תהיו גם אתם הבעלים הגאים של מליון דולר ואף שבור.

יש לכם סרטונים או תמונות מצחיקות? שלחו לנו וכמובן שניתן קרדיט!

נתראה בגאדג’טי בלילה הבא – יום ראשון בשעה 22:30


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים