גאדג’טי בלילה: סיכום מתיחות 1 באפריל של גוגל לשנת 2012

מידי שנה צוותי גוגל מפרסמים שלל מתיחות 1 באפריל הקשורות למוצריה הקיימים או כאלו חדשים ובדיוניים. היו בעבר לא מעט מתיחות טובות של גוגל, אולם השנה נראה שהם התעלו על עצמם עם כמות חסרת תקדים של מתיחות הפזורות בכל רחבי הרשת. צוות גאדג’טי ניסה ללקט בפרק מיוחד זה של גאדג’טי בלילה את מיטב המתיחות של גוגל ל-1 באפריל 2012, אתם מוזמנים לעדכן אותנו בתגובות אם אתם מכירים עוד.

Google Maps עכשיו גם בגרסת 8-ביט לנינטנדו NES: חברת גוגל מביאה את אחד מהשירותים הפופולאריים ביותר שלה, Google Maps (גוגל מפות), לאחד מהמחשבים הפופולאריים ביותר בעולם (אי שם באמצע שנות ה-80). מכיוון שמדובר בקונסולה המוציאה וידאו ב-8 ביט, נאלצו בגוגל להקים שרתים חדשים שידעו להמיר בזמן אמת את המפות ל-8 ביט. איך תהיה ל-NES גישה לאינטרנט, גם את זה גוגל פתרו.

מצב מולטי-טאסקינג חדש לכרום: מרבית הגלישה באינטרנט נעשת עם העכבר, מה שאומר שיש לכם יד אחת פנויה לחלוטין וללא שימוש. בדיוק בגלל זה החליטו בגוגל לפתח את מצב ריבוי משימות בכרום. מצב זה יאפשר לכם לעבוד על המחשב עם שני עכברים בו זמנית. כך תוכלו לגלוש במחשב עם בת-זוג או לשחק ולעבוד במקביל. מוצר מהפכני!

חיפוש מאוד מתקדם: גוגל החליטו שהחיפוש כמו שהוא מוגבל ולא כולל מספיק אפשרויות וכעת תוכלו לבצע חיפוש לפי פרמטרים מתקדמים במיוחד.

מרוצים נוסח גוגל – Google Racing: אחת המתיחות היותר אמינות של גוגל היא Google Racing בשיתוף עם ליגת מרוצי המכוניות NASCAR. סרגיי ברין, אחד ממייסדי גוגל, מציג את החידוש בעצמו. מכונית בעלת היכולת לנהוג במסלול מרוצים לבד במהירות של מעל 320 קמ”ש. המכונית צפויה להיכנס לתחרויות החל מהעונה הבאה. אתם מוזמנים להיכנס לאתר הפרוייקט המושקע.

Gmail Tap: למה להשתמש ב-26 מקשי מקלדת שאפשר לפשט הכול לעשות שימוש רק ב-2? גוגל מקאמבקת את קוד המורס הותיק לשליחת מיילים.

Click-To-Teleport: תוסף כרום חדש מבית גוגל המאפשר לכם למצוא בית עסק ולשגר את עצמכם ישירות אליו. לאתר התוסף.

YouTube עכשיו בגרסת ה-DVD: מה קורה שאין חיבור לאינטרנט ואתם רוצים לראות סרטונים מ-YouTube? בדיוק בשביל זה גוגל מציעה את כל קטעי היוטיוב בשירות חדש מביא לכם אותם עד הבית בדסקים של DVD.

כי סיבים אין רק באיטרנט: אם חשבתם שגוגל עובדת על אינטרנט בסיב אופטי, אז השמועות קצת הטעו אתכם. גוגל עובדת על Google Fiber, חטיף סיבים תזונתיים חכמים לשמירה על גופכם.

לחצו על “אהבתי” לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים