אפליקציית הצילום Instagram זמינה עכשיו לאנדרואיד

לפני כמה שבועות הודיעו מפתחי אפליקציית עריכת ושיתוף התמונות הפופולארית (בלעדית ל-iOS אז) Instagram כי היא עושה דרכה לאנדרואיד. לפני זמן קצר קבלנו מייל מהחברה, יחד עם כל מי שנרשם לעמוד ה”בקרוב”, על זמינות של אינסטגרם ב-Play Store (חנות האפליקציות לאנדרואיד). ההורדה וההרשמה זמינה לכולם החל מעכשיו!

אפליקציית Instagram לאנדרואיד נראת כמעט זהה לחלוטין מבחינת הממשק לזו של iOS, למעט התאמות תפריטים קלות לאנדרואיד. תהליך ההתחברות וההרשמה הראשונית זהים גם כן, למרות שב-iOS ניתן לצפות ב”קיר” התמונות הפופולאריות גם לפני ההרשמה. אינסטגרם לא מאפשרת רישום מהיר עם פייסבוק, אך כן ניתן לייבא את תמונת הפרופיל ולהזמין חברים דרך הרשת החברתית. עוד תוכלו למצוא באמצעות הרשאת גישה לאנשי הקשר או טוויטר. מסך הבית פשוט להתמצאות, בתחתיתו שורת כפתורים. האמצעי לצילום תמונות או יבוא לעריכתן מזיכרון המכשיר, מצידו השמאלי כפתור הכוכב למעבר לתמונות הפופולאריות וכפתור בית לתמונות שאתם צילמתם וחברים שלכם. מצידו הימני של כפתור הצילום תמצאו את כפתור ה”לב” למעקב אחרי פעילות החברים וכפתור נוסף למעקב אחרי ביצועים אישיים ושינוי הגדרות.

התכונות והיכולות השונות של אינסטגרם לאנדרואיד זהות לחלוטין לזו של אינסטגרם ל-iOS, אין שום יתרון לאחת הגרסאות לכן לא ברור מדוע גרסת האנדרואיד “טובה יותר מגרסת האייפון” (לפי המפתחים). ההורדה זמינה לכל סמארטפון אנדרואיד 2.2 ומעלה עם מצלמה. להורדה לחצו כאן.

כבר רצתם להוריד? מה דעתכם אל Instagram לאנדרואיד?

* תודה לכל מי ששלח את הידיעה למערכת!

לחצו על “אהבתי” לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים