האייפון צולל למעמקים: מארז תת מימי ל-iPhone 4S

הפעם לא מדובר בדעה על התנהלות של חברה או על קהל המעריצים ושונאים בהם זכתה לאורך השנים, מדובר במוצר משלים ויחסית חדש לאייפון 4S (גם לאייפון 4) שבאמצעותו תוכלו לקחת את המכשיר איתכם לכל פעילות הכוללת מים לרבות עולם הצלילה הקסום – Scuba Diving.

למי שעדיין לא יצא לחוות מהעולם התת-מימי העשיר בחיים, גוונים וצורות מוזמן להצטרף לאנשי הדממה. אומנם אנחנו חיים בעולם של שלושה מימדים אך יכולים אנו לנוע באמת רק בשניים מהם, מימד הגובה הינו קבוע ולא משתנה (פלוס-מינוס הנעליים). חווית הריחוף, השקט והצבעים יוצרים קסם מיוחד (ויקר כלכלית) שקשה לא להתמכר אליו.

חברת TAT7 שרצתה לחבר בין הקסם שנמצא בידינו רוב שעות היום, האייפון 4S, והקסם של העולם התת-מימי יצרה נרתיק/מארז קשיח ושקוף להאייפון 4 המסוגל לשמור על המכשיר ממכות ונוזלים. המארז נועד להגן ממים ובו-בזמן לאפשר יכולת תפעול של המכשיר בכלל והמצלמה בפרט, לוידאו או תמונות, גם מתחת למים עד עומק 30 מטר. למרות שלאחר הלבשת המארז אין גישה למסך המגע, לרמקול ולמיקרופון עדיין ניתן לקשר את המכשיר עם אוזניית BT, לשלוט (באנגלית) דרך הסירי וזאת באמצעות כפתורים מובנים במארז כאשר אחד מכוון לכפתור הבית ושניים מכוונים למסך המגע.

המארז עשוי מפלסטיק ומשקלו 160. מחירו $84.95 – לא יקר בהשוואה למארזים בעולם הצילום התת מימי שבדרך כלל עולים לא פחות מהמצלמה עצמה.

האם הייתם מוכנים לסמוך על המארז ולרדת עם האייפון שלכם לעומק 30 מטר?

לינק לקניה

 

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים