שמועה: סמסונג מפסיקה את ייצור טאבלט ה-Galaxy Tab 2 בגודל 10.1 אינץ’ לטובת שדרוג למעבד מרובע-ליבה

סמסונג הכריזה בתערוכת MWC 2012 על טאבלט ה-Galaxy Tab 2 בגודל 10.1 אינץ’ עם מפרט כמעט זהה לחלוטין לזה של ה-Galaxy Tab 10.1. כבר אז לא הבנו מדוע סמסונג מציגה את הטאבלט, מה שגורם לנו להאמין בדיווח של אתר NetBookNews על הפסקת ייצורו במתכונת הנוכחית.

מקור קוריאני בסמסונג אשר העביר את הפרטים לאתר, חושף כי ייצורו הפסיק על מנת לשדרג את המעבד למרובע-ליבה. סביר להניח כי מדובר באותו מעבד עליו שמענו לאחרונה בסמארטפון ה-Meizu MX, חלק מפלטפורמת ה-Exynos של סמסונג המבוסס ארכיטקטורת ARM Cortex-A9 ומיוצר בתהליך 32 ננו-מטר. מדובר כנראה בדגם ה-Exynos 4412 הכולל מעבד מרובע-ליבה במהירות 1.5Ghz ומאיץ גרפי Mali 604 מרובע-ליבה גם כן.

לפי פחות משבועיים דיווחנו על דחייה של השקת טאבלט ה-Samsung Galaxy Note 10.1 לחודש יוני לכל המוקדם, זאת גם כן על מנת לשדרג את מעבד המכשיר. סמסונג צריכה לתת תחרות רצינית יותר לטאבלטי ה-Tegra 3 וכמובן ה-iPad החדש על מנת לבלוט בקטגוריה. לדעתנו הדחייה בהחלט שווה את השדרוג המוערך.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים