פייסבוק משדרגת את אפליקציית האנדרואיד: שיתוף תמונות וצ’יטוט מהיר יותר

הרשת החברתית פייסבוק שיחררה הבוקר את עדכון 1.9 לאפליקציית האנדרואיד שלה. מדובר בעדכון די משמעותי מאחר ומלבד שיפורי ביצועים ותיקוני באגים, הוא מוסיף שתי תכונות חדשות המגיעות בצורת “אפליקציות עצמאיות” הנלוות למכשיר שלכם, שיהיו נגישות דרך תפריט האפליקציות הראשי.

האפליקציה הראשונה, לה העניקה פייסבוק את השם המקורי Camera, תאפשר צילום מהיר של תמונות ותיוגן באמצעות ממשק קליל ונוח. בסיום התיוג, ניתן יהיה להעלות את התמונה באופן מידי לרשת החברתית עם אופציה למתן תיאור לתמונה. זוכרים את התחרות בה מכשיר Lumia הביס את ה-Galaxy S II בתיוג והעלאת תמונות לפייסבוק? היה מעניין לראות את התחרות הזו מתבצעת בשנית לאחר העדכון הזה.

האפליקציה השנייה, אותה ניתן היה להוריד עד היום בנפרד, היא Messenger שתאפשר למשתמשי הרשת החברתית לצ’וטט ביתר קלות עם חבריהם. באמצעות אפליקציה זו ניתן יהיה לצפות במצבו של כל איש קשר – אונליין, מחובר דרך הטלפון או מנותק. במצב השיחה ניתן לצפות בכל היסטוריית השיחות שבוצעה עד היום, לשלוח הודעות חדשות (בצירוף תמונות ונתוני מיקום) ואף לקבל התראות קוליות על הודעות חדשות. אופציה חדשה נוספת היא יצירת צ’אט קבוצתי וצירוף חברים נוספים אליו בכל שלב.

שינויים נוספים שאותרו (תודה למאיר):

– תיוג תמונות נוח יותר גם לאחר העלאת תמונה
– ניתן לצפות בתמונה יחד עם התגובות ומונה הלייקים שלה
– ניתן ללחוץ על קישורים ומספרי טלפון הנשלחים במערכת ההודעות הפרטיות
– ניתן ללחוץ לייק לתגובות על תמונות

מה דעתכם על העדכון? שמים לב לשיפורי הביצועים להם טוענת פייסבוק?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים