גאדג’טי בלילה: את הראש דשא אתם זוכרים? הנה גרסא גיקית ומשודרגת

כנראה שמחשב לא חייב להראות כמו קופסא שחורה או אפורה עם שני נורות לד בצבע כחול ואדום כשניצול המקסימלי של המארז הוא הפיכתו למדף, כך חושב מייק סצרופ בונה המחשב שבתמונה. “אני לא זוכר בדיוק מתי עלה לי הרעיון, אבל באיזשהו שלב חשבתי להשתמש בחום המופק על-ידי המחשב כדרך להאצת נביטה של צמחים”. מייק בחר לגדל דווקא חיטה בגלל היותה אופציה הנראת אסתטית ונקיה.

את הפרויקט התחיל מייק בחיפוש תרומה של מחשב וחלקי מחשב (ובסוף מילא חצי חדר במחשבים). לאחר שמצא, חיבר כמה חלקי מחשב יחדיו ויצר מחשב אחד שעובד. המחשב שלא נמצא בפסגת הטכנולוגיה כולל מעבד פנטיום 4, 2GB זיכרון פנימי, 120GB כונן קשיח, לוח אם של דל וספק כוח ישן. נכון שהמפרט אינו מרשים במיוחד במהירותו, אך הוא בחר זאת כי לטענתו מעבדי הפנטיום 4 ניחנו ביצירת אנרגיית חום גדולה (יחסית לאחרים). בסופו של דבר, לפסגת המארז הוסיף 4 צינורות שקופים בהם מילא את האדמה ושתל את החיטה. על תהליך הבניה המלא ואודות הפרויקט ניתן לקרוא באתר של מייק.

יש לכם סרטונים או תמונות מצחיקות? שלחו לנו וכמובן שניתן קרדיט!

נתראה בגאדג’טי בלילה הבא – יום שלישי בשעה 22:30

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים