גאדג’טי בלילה: מי צריך בירה מהחבית כשיש iPad?

אחחח בירה. המשקה האלכוהולי הנצרך ביותר בעולם. אחת המדינות היותר מפורסמות בעולם הבירה היא ללא ספק גרמניה (לא, לא שכחנו את אנגליה, חברים). עובדה שהעם הגרמני חוגג את אהבתו למשקה הצהבהב בפסטיבל המוקדש רק לבירה (ה”אוקטוברפסט” המפורסם). אישית אספר לכם שאין משהו יותר מענג מכתיבת כתבה עם בירה קרה. הרי שאם יש משהו שאנחנו אוהבים בגאדג’טי זה בירה ואם יש משהו שאנחנו אוהבים יותר מבירה, זה גאדג’טים. אז תארו לכם איך הרגשנו כשנתקלנו בקטע הוידאו הבא על מכשיר iPad שבאמצעות מתאם פשוט יכול למזוג כמות בלתי מוגבלת של בירה ישירות מהחבית (טוב, לא באמת ראינו חבית.. אבל אם כבר פנטזיה אז עד הסוף). בוידאו, תוכלו לראות כיצד קוסם בשם סימון פיירו מנסה לשכנע מספר אנשים שהמשפט המפורסם על האייפון “There’s an App for that” הוא לא סתם הלצה כשהוא מוזג כוסות בירה לעוברים ישירות מהאייפד ואף לתוך פיו של אחד הלקוחות. לאחר צפייה חוזרת ונשנית בוידאו, אחד מהעורכים שלא ייקרא בשמו הביא לתשומת ליבנו את הטריק בו נעזר הקוסם להתל בצופים. אנחנו יכולים לספר לכם מהו, אך למען אלה שיעדיפו לשמור על החלום ואלה שרוצים לגלות בעצמם אנחנו נשאיר אתכם לתהות וגם לשתף אותנו בתגובות במקרה שעיניכם חדות מספיק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים