גוגל כרום הדפדפן הכי פופולארי בעולם? אולי עוד מעט

על פי נתונים עדכניים מהאתר StatCounter, דפדפן הכרום של גוגל הינו הדפדפן הכי פופולארי בעולם נכון להיום (עדכון בהמשך). מאז השקתו לפני 4 שנים, החל הדפדפן של גוגל במגמת עלייה וזכה לאהדה רבה בקרב המשתמשים תודות לעיצוב מינימליסטי ומהירות טעינת דפים גבוהה במיוחד. ב-20 למאי, עקף כרום לראשונה את דפדפן ה-Internet Explorer המפורסם של מיקרוסופט שהחזיק בתואר למעלה מעשור ואף הגדיל את הפער בינו לבין דפדפן הפיירפוקס של מוזילה. אם נסתכל על נתח שוק הדפדפנים ביבשות השונות הרי שאינטרנט אקפלורר עדיין שולט ביד רמה על השוק האמריקאי. בשוק האירופאי דווקא פיירפוקס הוא הפופולארי ביותר. לעומתם , כרום שולט ללא עוררין ביבשת אסיה ודרום אמריקה כשהוא מחזיק ב-50% מנתח השוק של דרום אמריקה כולה.

כרום מחזיק כיום בנתח שוק עולמי של 31.88% כשבמקום השני נמצא Internet Explorer עם 31.47%. במקום השלישי נמצא פיירפוקס עם נתח שוק מכובד של 26.42%, שנמצא במגמת עלייה ואילו האחרון הוא ספארי שממשיך להגדיל את נתח השוק שלו, אם כי בקצב איטי יותר.

בדיקה נוספת שערכנו הבוקר (23.5, הידיעה נכתבה בלילה) באתר StatCounter מראה כי אינטרנט אקספלורר לא אמראת המילה האחרונה ולא מתכוון לוותר על המקום הראשון ללא מאבק. הבדיקה מראה כי IE חזר למקום הראשון עם 32.39% וכרום במקום השני עם 32.16%. קרב צמוד מאוד שכנראה יגרום לחילופי מקומות בין השניים בשבועות הקרובים.

ידו של מי תצא על העליונה?

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים