דיווח: גוגל מאיצה את פיתוח העוזרת הקולית לאנדרואיד שתתחרה ב-Siri

דיווח מ“הוול סטריט ג’ורנל” (Wall Street Journal) אתמול, חושף תמונת מצב ממקורות פנימיים על פיתוח העוזרת הקולית של גוגל שתתחרה ב-Siri של אפל, המיועדת למכשירי האנדרואיד. לפי הפרסום, פיתוח העוזרת הקולית של גוגל עובר כעת להילוך גבוה. החברה מעוניינת שהגרסה הסופית של העוזרת הוירטואלית לא רק תהיה דומה לסירי, אלא תציע יכולות נוספות.

התחרות בתחום העוזרים הוירטואליים הלכה והתחזקה מאז החשיפה של סירי על ידי אפל, באוקטובר שנה שעברה, והגיע לשיאים חדשים עם השקת ה-S-Voice של סמסונג והשדרוג המשמעותי במקורות התוכן של סירי ב-iOS 6. בנוסף, ישנן מספר אפליקציות מתחרות בחנות האפליקציות Google Play שמתפתחות ומציעות חוויה משתמש לא רעה בכלל.

למרות כל הפיתוחים והפתרונות, אין ספק כי היחידה שתצליח לתת תחרות אמיתית היא גוגל (כמובן שאנחנו בטוחים שגם מיקרוסופט לא אמרה את המילה האחרונה) ואנחנו מאמינים כי יצרניות מכשירי אנדרואיד יוותרו מהר מאוד על המתחרות שלהם לטובת זו של גוגל. כנס המפתחים של החברה יחל ב-26 לחודש, שם אנו צפויים לקבל הצצה לגרסה הבאה של אנדרואיד ואולי גם לעוזרת הקולית הנמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים