מבחנים ראשונים: Google Now מול Siri של אפל (וידאו)

אחת הציפיות הגדולות מכנס המפתחים Google I/O 2012 המתקיים כעת בסן-פרנסיסקו היתה עוזרת אישית לאנדרואיד, בדיוק כמו או קצת שונה מ-Siri המפורסמת של אפל, שתדע לענות לנו על שאלות, לקבוע פגישות ולנהל את מאפייני התוכנה של המכשיר כמו קביעת שעון מעורר, חיוג לאנשי קשר ועוד. התאכזבנו, גוגל לא הכריזה על מוצר שכזה, אולם חשפה בעבור מערכת ההפעלה Jelly Bean 4.1 את Google Now – מערך שירותי חיפוש הכולל חיפוש מבוסס מיקום וזמן וכן חיפוש קולי מתקדם המסוגל לענות על שאלות ולהציג מידע עדכני אודות מזג אוויר, זמני הופעות, תוצאות משחקי ספורט ונוספים – כל זאת באמצעות פקודות קוליות אנושיות.

אתר The Verge שקיבל לידיו את מכשיר הטאבלט Nexus 7 ואת מכשיר ה-Galaxy Nexus שעליו מערכת ההפעלה Jelly Bean 4.1, לא יכול היה לחכות והציב מכשיר iPhone 4S חמוש ב-Siri אל מול Google Now שעל מכשיר הנקסוס. מה בדיוק הוא עשה איתם? השוואה פשוטה – הפעיל את הזיהוי הקולי בשניהם והחל לשאול שאלות, שני המכשירים ידעו להציג תשובות לרוב השאלות, אולם לא זכו ל-100 אחוזי הצלחה. תשפטו אתם…

..

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים