הוכרזה: Microsoft Office 2013 – מותאמת למגע ומנצלת את הענן

כמה מילים על אופיס לפני שנתחיל, אחד הדברים שללא ספק מיקרוסופט עושה ועשתה לאורך השנים הכי טוב היה “Microsoft Office”. לאחר שבאופן אישי התנסנו במספר מערכות תמלילים המוצעות גם במוצרי אפל כמו Pages של אפל או מלל ודומיו אפשר לומר באופן חד משמעי – טובות נוחות וקלות ככל שהיו כל המתחרות הם עדיין אלטרנטיביות לדבר האמיתי, מיקרוסופט בהחלט שולטת ביד רמה בתחום וגם השנה כמו לאורך כל השנים ניתן לומר שמיקורסופט אופיס הוא בהחלט המערכת המקיפה והמלאה ביותר הקיימת היום.

גם אם נהיה קצת אמיתיים עם עצמנו, ונודה, רוב רובם של משתמשי האופיס אינם מנצלים אפילו אחוז מהיכולות המדהימות שהמערכת הזאת יודעת להעמיד. מעבר ל-Power Point ולעיצוב עבודה או שתיים קיימות גם מערכות ה-Access ו-Excel שהיכולות שלהן והשימוש בהן הוא דבר שאינו מובן מאליו והגיע אחרי שנים של עבודה ומחשבה שעומדים מאחורי המערכות הללו ויגיעו למצויינות. נכון להיום שוק התעסוקה בחוץ מאפשר לעבוד ולהשתכר יפה רק מתוקף היכולת לעבוד בתוך סביבת העבודה של אופיס ברמה הגבוהה.

באירוע חגיגי הציגה מיקרוסופט את האופיס החדש בסן-פראנסיסקו – הדור הבא יקרא Office 2013, וכעת ניתן למצוא אותה בגרסת הדגמה “Customer preview”. ממבט ראשון על התוכנות בחבילת האופיס ניתן להבחין שהפעם בגרסה הנוכחית שמו דגש עצום על מכשירים ניידים מסכי מגע ושיתוף עם טכנולוגיות ה”ענן”.

חלק מהתפריטים והלחצנים מעוצבים בדמותו של האופיס הקודם, אך הפעם ניתן דגש משמעותי לכתיבה במסכים קטנים בכך שכל התפריטים והלחצנים על המסך יפנו את מקומם ויעלמו כאשר נתחיל לכתוב ויאפשרו שטח מסך מקסימלי לקריאה או כתיבה. בנוסף, כדי לקדם את שרותי ה-SkyDrive של מיקרוסופט, שתתקינו את האופיס החדש תאלצו לפתוח חשבון Live ובכך תוכלו להפעיל את אפשרות התמיכה בענן שכוללת שמירה ועריכה של כל המסמכים שלכם מכל מקום באמצעות Office 365 (ערכית מסמכי אופיס בענן) שגם זכתה לשדרוג וכן גיבוי שלהם ברשת.

הדגמה של Office 2013 מאירוע מיקרוסופט:

כל רכישה של אופיס 2013 תכלול בתוכה גם גישה לשירות אופיס 365 ומעט מזכיר את הרעיון של גוגל בשירותי Docs, שלעניות דעתנו לא רעה בכלל. אופיס 2013 בגירסת הווינדוס 8 RT המותאמת למכשירים החלשים יותר תוכל להריץ בתוכה “אך ורק” את Word, Excel, PowerPoint וOneNote. עוד נבשר לכם שהתנאי הבסיסי להפעלת המערכת היא Windows 8 או 7 בלבד ולא יתמכו במערכות הפעלה ישנות יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים