האם סמסונג תחל לייצר מסכים גמישים ברבעון הזה?

כבר הרבה זמן שעולם הסלולר קופא על שמריו. מעבד יותר חזק, זיכרון מוגדל או מסך ענק הם אכן שדרוגים משמעותיים אך לא אלו שיגרמו לצאת מגדרנו ולהרגיש את אותו שינוי שחל בעולם הסלולר בשנת 2007 עם הכרזת האייפון. אך האם אנחנו נהייה עדים בקרוב לקפיצה נוספת באבולוציה של הגאדג’טים כאשר סמסונג תכריז על מכשיר בעל מסך מגע גמיש?

הרעיון למסכים גמישים הוא לא חדש וכבר שמענו דיווחים על הקונספט המעניין כבר לפני מספר חודשים וסמסונג אפילו חשפה כי המסכים יקראו Youm והוסיפה כי אנחנו עתידים לראות את המסכים עוד השנה. כנראה שסמסונג אכן עומדת בלוחות הזמנים שלה כי על פי דיווח שמגיע מ- DDaily, חברת חדשות מקומית בקוריאה, סמסונג תחל לייצר את הפנלים של המסכים הגמישים ברבעון הנוכחי. להזכירכם מעבר להיותם גמישים, המסכים החדשים דקים וחזקים יותר מקודמיהם ככה שאנחנו צפויים לקבל עוד מספר לא קטן של שידרוגים למסך שלנו עם הגעתם של המסכים החדשים.

אך לפני שאנחנו כבר מחפשים מאיפה להזמין את המכשיר הגמיש החדש שלנו, נדמה כי עדיין המכשירים הללו יגיעו עם ציפוי של זכוכית רגילה ולא גמישה שאנחנו מכירים. אז אומנם אכן המכשירים שלנו יגיעו עם מסכים גמישים אך הזכוכית שתחפה עליהם עדין תהייה ישרה ובלתי גמישה בעליל. הערכות אומרות שמכשירים גמישים באמת נראה רק בשנת 2014 שבה ככל הנראה יצליחו כבר להתגבר על הקשיים הטכניים שקיימים היום.

מה דעתכם? האם זהו הדבר הגדול הבא בעולם הסלולר?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים