סוני מרגיעה: לא שוללת עדכון Jelly Bean לליין 2011

Sony Mobile, לשעבר Sony Ericsson, חרטה על דגלה בגלגולה הנוכחי את נושא התמיכה לאחור ועמדה בהבטחתה לעדכן את (כמעט) כל מכשירי סדרת Xperia מ-2011 לגרסת אנדרואיד 4.0 ICS. בעוד אנו מתבשרים שוב ושוב על מכשירים בעלי מפרטים לא פחות טובים כמו HTC Desire HD ו-LG Optimus 2X אשר לא יזכו לקבלו בצורה רשמית.

בשל כך, סערו הרוחות כאשר פורסם בסוף השבוע שעבר כי בעמוד הפייסבוק של הסניף הבריטי של החברה נכתב במענה לשאלות גולשים כי מכשירי Xperia משנת 2011 לא יזכו לקבל עדכון לגרסת 4.1 Jelly Bean. בהודעה, דובר החברה מסר כי Xperia Arc S ו-Xperia Mini Pro לא יקבלו את הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה, והציע לשואלים לרכוש מכשיר Xperia עדכני יותר. בעוד דובר החברה התייחס לשני דגמים בלבד מתוך סדרת המכשירים, השמועות שנפוצו ברשת כללו את כל סדרת 2011 כמי שלא תזכה לעדכון רשמי.

כעת מפרסמת סוני בבלוג הרשמי שלה, המוקדש למכשירי הסלולר מתוצרתה כי היא אינה פוסלת אפשרות עדכון לאף מכשיר, וכי הכרזתו של הדובר הבריטי נמסרה בטעות. סוני אינה מבטיחה כי מכשירים אלו אכן יקבלו בסופו של דבר את העדכון, אך היא מבטיחה כי העניין ישקל וכי היא מנסה להביא את גרסת אנדרואיד העדכנית ביותר לכלל מכשיריה.

בתוך כך מקפידה סוני להכריז כי בחינת עדכוני גרסה עתידיים לא תפגע בהפצת ICS למכשיריה שעדיין לא קיבלו את העדכון המיוחל, בתוכם חלק מדגמי 2012 העדכניים שהושקו כשהם עדיין מריצים את גרסת 2.3 Gingebread, יחד עם הבטחה לעדכון עתידי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים