HTC One X משתדרג לגרסה 4.0.4: להתראות ללחצן התפריט המגודל

בעוד כמה שעות, כשיתעוררו לקוחות AT&T האוחזים במכשיר ה-HTC One X, יגלו הם עדכון מערכת הממתין להורדה. העדכון יביא עמו את גרסה 4.0.4 של אנדרואיד Ice-Cream Sandwich שתחליף את 4.0.3 איתה המכשיר הגיע מהמפעל. גרסה זו כוללת בעיקר תיקוני באגים קלים ושיפורי יציבות למערכת ההפעלה. באותה הזדמנות, HTC משפרת במעט את ממשק Sense 4.0 ומבטלת את לחצן התפריט האגרסיבי שהוטמע באפליקציות שאינן כוללות לחצן תפריט מובנה. מעתה ניתן יהיה להגדיר את פעולתו של לחצן המשימות האחרונות מבין שלוש אפשרויות: אפשרות ראשונה – פתיחה של ממשק האפליקציות האחרונות בלבד, אפשרות שניה – פתיחה של ממשק האפליקציות האחרונות ובעת לחיצה ארוכה פתיחת התפריט, אפשרות שלישית – פתיחה של התפריט ובעת לחיצה ארוכה פתיחת ממשק האפליקציות האחרונות.

על פי דיווחים שונים ברשת, השדרוג כולל גם שיפור בניהול האפליקציות אשר רצות ברקע, כך שינצלו הרבה פחות זיכרון – אולם לא ניתן לאמת זאת עד לרגע בו ישוחרר ריכוז השינויים על ידי HTC. שוב נזכיר כי מומלץ לבצע את העדכון בחיבור לרשת WiFi יציבה ובעת שהסוללה טעונה במלואה.

העדכון זמין כעת ללקוחות AT&T בלבד אך צפוי להגיע לכלל האוחזים במכשיר במהלך השבועות הקרובים. מכשירים שנרכשו דרך אורנג’ צפויים לקבל את העדכון באיחור משמעותי, שכן זו צריכה לאשר אותו לפני השחרור ללקוחות – תהליך שאורך לא מעט זמן אצל המפעילות הישראליות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים