עכשיו בישראל: Sony Xperia P נוחת בסלקום ובשוק הפתוח

חברת ברס אלקטרה, נציגת סוני מובייל בישראל, משיקה את סמארטפון ה-Sony Xperia P, המכשיר השני מסדרת ה-NXT החדשה של החברה המגיע לישראל אחרי ה-Xperia S. ה-Xperia P מגיע לתחרות מצויד במסך איכותי בטכנולוגיית ה-WhiteMagic של סוני המספק צבע לבן מדויק ובהירות גבוהה במיוחד, ממנו הספקנו להתרשם בתערוכת MWC 2012 (וידאו למטה).

סמארטפון ה-Sony Xperia P מגיע לתחרות הצפופה בשוק הבינוני-גבוה, שם היא מרגישה בנוח עם נוכחות גבוהה, עם מפרט איכותי מבוסס פלטפורמת ה-NovaThor U8500 מבית האקסית אריקסון ובעלת מעבד כפול-ליבה 1GHz והמאיץ הגרפי Mali-400MP, מסך 4 אינץ’ qHD עם מעבד התמונה Mobile BRAVIA Engine, זיכרון פנימי 1GB RAM, זיכרון מובנה 16GB, מצלמת 8 מגה-פיקסל עם חיישן EXMOR R וצילום וידאו באיכות HD 1080P, יציאת HDMI מובנת, NFC ועוד. האקספריה P מעוצב כמו שאב אחיו לסדרת ה-NXT בדומה מאוד ל-Xperia S, רק לדעתנו בעל איכות בנייה וחומרים גבוהה יותר כאשר כל גופו עשוי אלומיניום. מערכת ההפעלה אותה מריץ המכשיר היא אנדרואיד 2.3.7 וצפוי שדרוג עתידי לאנדרואיד 4.0 בקרוב (מי שרוכש מסלקום תלוי באישור מפעילה והרוכשים ישירות מברס אלקטרה יקבלו את העדכון עם שאר העולם).

את ה-Xperia P שלכם תוכלו לפנק בתחנת עגינה, Smart Dock, אותה תוכלו לחבר לטלוויזיה ולצפות בתכני HD. עוד כוללת התחנה חיבור USB לשימוש עם מקלדת ועכבר. את ה-Smart Dock ניתן לרכוש בחנות הדגל של סוני מובייל בקניון איילון.

ה-Sony Xperia P זמין החל מהיום בסלקום עבור 3,060 ש”ח ובמזומן עבור 2,563 ש”ח. בשוק הפתוח הוא קצת יותר זול, אותו ניתן להשיג בחנות סוני מובייל בקניון איילון עבור 2,429 ש”ח במזומן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים