קריאה אחרונה לכל בעלי אנדרואיד: ממחר כבר לא תוכלו להוריד את תוסף הפלאש למכשירכם

אחד היתרונות הגדולים של מערכת ההפעלה אנדרואיד על מערכת ההפעלה המתחרה שלה, ה- iOS, הוא ללא ספק תמיכתה בפלאש. עוד מגרסת אנדרואיד 2, בעלי מערכת ההפעלה יכלו ליהנות מהרצת סרטונים מבוססי פלאש מהדפדפן עצמו וככל שהזמן עבר והחומרה התחזקה והגיעו עדכונים מאדובי חווית השימוש בפלאש השתפרה. למרבה הצער ההנאה משימוש בפלאש גבתה מחיר כבד ודרשה שימוש גדול מאוד בזיכרון של המכשיר וכפי שבוודאי זכור לרובכם, אדובי החליטה לפני מספר חודשים להפסיק את המשך פיתוח הפלאש לאנדרואיד.

מאז הכרזתה אדובי שחררה עוד כמה עדכונים לאפליקציה, אך ציינה כי היא מתכוונת להסיר אותה מחנות האפליקציות ביום רביעי (כלומר היום). מה שאומר שהיום זה היום האחרון בו תוכלו להוריד את האפליקציה מהגוגל פליי. אז, אם אתם חפצים בפלאש וסרטונים במכשירכם (בהנחה שאין לכם את האפליקציה כבר עכשיו) מהרו להוריד את האפליקציה. וכמובן, אי אפשר להתייחס לסוגיית הפלאש בלי להזכיר את סטיב גובס שהיה אחד מהמתנגדים הגדולים לפלאש וחזה שביום מן הימים אף אחד לא ישתמש בפלאש במכשירים ניידים. ובכן, מסתברר שהבחור (שוב) צדק.

ממהרים להוריד את האפליקציה או מאמינים שבקרוב כולם כבר יעברו ל-HTML5?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים