שירות המפות של גוגל לאנדרואיד מקבל עדכון חדש

שירות המפות של גוגל הופך לכלי בעל ערך ליותר ויותר אנשים בעולם. ככל שהשירות מתפתח, הוא מקבל חידושים קטנים שהופכים את חווית המשתמש לטובה ומועילה יותר. אפילו בישראל, התחלנו לקבל המון שירותים שעד היום לא היו כאן. ובהתאם לגישה זו, גוגל עדכנה את גרסת המפות במכשירי האנדרואיד שלה עם פיצ’רים נוספים שיעזרו לנו ברמה היום יומית.

בגרסה האחרונה של אפליקציית Maps (גרסה 6.10) ניתן לראות מספר שיפורים מעניינים שקשורים בעיקר לתחבורה ציבורית ותנועה בעיר. גוגל הוסיפה יותר ממיליון תחנות אוטובוס, רכבת ושירותים ציבוריים ביותר מ-500 ערים, בהן ניתן להשתמש על מנת לתכנן מסלול, הכולל זמני הגעה, של סוג התחבורה הציבורית שנבחר. המשתמשים בישראל עדיין לא קיבלו את היכולת הזו אך שימו לב שתחנות רכבת כבר מופיעות במפה ויש אפילו רשימה של קווי רכבת ישראל. כמו כן, ישנו כעת סימון של גבולות ערים ומספרי מיקוד של האזור, בדומה למפות בדפדפן במחשב האישי. מבדיקה שערכנו, גם שירות Google Now מסוגל עתה לעשות שימוש במידע על תחנות רכבת בישראל במגוון רחב של ערים כמו תל אביב, חיפה, באר-שבע, חולון ועוד.

אפשרות נוספת שהגיעה עם העדכון היא היסטורית מיקום. במידה ונאפשר את אפשרות זו, גוגל תאסוף מידע על מיקומנו ותשמור אותו בהיסטוריית המיקום. כך נוכל לראות היכן היינו ומתי, בכל שעות היום וברמה יומית. הרעיון הוא לעזור לנו לשחזר את עקבותינו במידה ואנו מנסים להיזכר איפה בדיוק ממוקמת החנות בה ביקרנו בשבוע שעבר. בכל מקרה, זהו שירות שמתאפשר רק לאחר אישור המשתמש, כך שמי שאינו מעוניין שגוגל תעקוב אחריו, יכול להיות רגוע.

תודה לחי על הטיפ


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים