בקרוב באייפון? LG החלה בייצור מסכים עם מגע מובנה

LG, אחת מיצרניות המסכים הגדולות בעולם, אישרה כי החלה בייצור מסחרי של מסכי מגע מסוג in-cell touch החדשים שלה כבר בתחילת אוגוסט, כך שאם הכל יתנהל לפי התוכנית של החברה, נוכל לראות מסכים אלה בסמארטפונים שלנו מוקדם משחשבנו. בעבור מי שלא שמע על הטכנולוגיה נזכיר כי עד היום, חיישני המגע והמסכים השונים במכשירים הניידים שלנו היו נפרדים זה מזה והותקנו כשכבות נפרדות על מסך המכשיר. בטכנולוגיית ה-in-cell touch, חיישני המגע מובנים במסך עצמו, מה שיאפשר ייצור של סמארטפונים דקים עוד יותר מאלו הקיימים בשוק כיום. מנכ”ל LG האן סאנג-בום הודיע לתקשורת כי הליך הייצור רץ עד כה בצורה חלקה ויעילה, ולמרות מורכבות התהליך, הוא מציין כי החברה מתכוונת להמשיך לספק את המוצר לחברות ללא תקלות אספקה משמעותיות.

בשלב זה LG לא מוכנה לחשוף את רשימת הלקוחות שלה, אך ניתן להניח בבטחה כי מסכים אלו יגיעו לסמארטפונים וטאבלטים המיוצרים על ידי חברת הבת בעלת אותו שם המותג. בנוסף, חשוב לציין את אפל כלקוחה פוטנציאלית של המסכים מאחר והיא נמצאת כבר זמן רב ברשימת לקוחות ה-VIP של LG כאחת הצרכניות הגדולות של מסכי החברה. אם נשפוט על פי מספר ההדלפות על חומרת ה-iPhone הבא ופטנט שרשמה אפל בנושא, כל הראיות מצביעות כי מכשיר האייפון  הבא יהיה דק יותר מקודמיו.

בהכרזת ה-iPhone 4S לפני כשנה, איכזבה אפל לא מעט לקוחות קיימים (עבדכם הנאמן ביניהם), כאשר התברר כי מבחינה אסטתית מדובר במכשיר זהה לחלוטין לקודמו עם מספר שיפורים מינוריים. יתרה מכך, המכשיר הפך לא רלוונטי מבחינה חומרתית חודשיים בלבד לאחר צאתו לשוק. אם שמועה זו תתברר כנכונה והחברה תשכיל להוסיף עוד כמה אלמנטים שיבדילו אותה מהעדר כפי שעשתה בעבר עם ה-iPhone 4, בנוסף להיותו הצלחה מסחררת, יוכל מכשיר האייפון החדש למשוך לקוחות פוטנציאליים המתעתדים לשדרג לאנדרואיד או אפילו ל-Windows Phone. כל שנשאר לעשות הוא לספור את הימים לקראת ה-21 בספטמבר ולקוות. אבל רגע, האם גם שארפ תפיץ מסכים מסוג זה?

(מקור – Engadget)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים