Dell מכריזה על מחשבי דור העתיד שלה מסדרת XPS

תערוכת IFA בברלין בהחלט מביאה עמה מהפכה של ממש. ניתן לראות שכל יצרניות הטכנולוגיה רואות את דור מחשבי העתיד בדמותם של טאבלטים משולבי מקלדת, וכולן בלי יוצא מן הכלל מביאות את הפלטפורמה החדשה קדימה למרכז הבמה. כוכב עולה נוסף מגיע מכיוון התוכנה – אנו מדברים כמובן על מערכת ההפעלה Windows 8 RT שבהחלט מביאה איתה בשורה משמחת לרוב משתמשי ה-PC שאינם מנצלים אפילו עשירית מיכולותיה של מערכת ההפעלה שלהם, אותם משתמשים שלאורך שנים טענו שמערכת חלונות כבדה ומסורבלת. לראשונה ניתן לראות מערכת הפעלה מבית מיקרוסופט שמעניקה את כל החופש מה-PC במעטפת קלילה ופשוטה.

Dell מצטרפת לחגיגה ובזמן שלה, אחרי סערת ה-Galaxy Note II שמשכה את מירב תשומת הלב, מכריזה על שלושה מחשבי לוח מעניינים במיוחד.

XPS Duo 12

אולטרה-בוק או טאבלט? דל חושבת שאין צורך להתפשר בנושא ומביאה דגם מעניין של אולטרה-בוק שמסגרת המסך שלו מסוגלת להסתובב סביב צירה ולמעשה להפוך אותו לטאבלט. אם כל זה נראה לכם מוכר זה רק משום שבחודש מאי האחרון כבר דלפו מספר תמונות החושפות את הרעיון. המחשב הנפלא הזה יגיע עם מסך מגע בגודל 12.5 אינץ’ ברזולוצית Full HD, מצופה זכוכית Gorilla Glass מקצה לקצה ובלב ליבו יפעם המעבד העצמתי Core i7 של אינטל.

XPS 10 Windows RT tablet

בדיוק כמו כולן, גם לדל מגיע טאבלט בסגנון הטרנספורמר. טאבלט 10 אינץ’ שמסוגל להתחבר לעמדת עגינה, לספק יציאות נוספות ולהאריך את חיי הסוללה ל-20 שעות בטעינה בודדת. גם פה תופיע מערכת ההפעלה Windows 8 RT שתרוץ על המעבד החדש Snapdragon S4. עמדת העגינה תכלול יציאת מיקרו USB לשילוב זיכרון חיצוני. את התענוג הזה נוכל לרכוש כבר בסוף אוקטובר.

XPS One 27 All In One

מחשב הכל באחד, כלומר – כל רכיבי המחשב נמצאים בתוך גוף המסך וכך למעשה נחסך המון מקום בעמדת המחשב הביתית. עד כה הציעה דל מגוון די מצומצם של מחשבי הכל באחד וכעת היא משדרגת את הדגמים הקודמים ומוסיפה שכבת מגע מולטי טאץ’ (בשיטת 10 אצבעות) על גבי מסך 27 אינץ’ בתצוגה של quad-HD. המחשב יוצג למכירה כשעליו כמובן מערכת ההפעלה Windows 8 Pro החדשה ויגיע בשני דגמים: האחד עם מעבד Intel Ivy Bridge Core i5 בתדר 2.8GHz והשני עם מעבד Intel Ivy Bridge Core i7 בתדר 3.1GHz. את הזיכרון הראשי ניתן להרחיב עד לנפח 16GB, כרטיס מסך Nvidia GeForce GT 640M אופציונאלי ועד 2TB שטח אחסון. כך שאם תרצו, המחשב הזה בהחלט יכול לשמש ככלי עבודה רציני.

(מקור – TheVerge)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים