הוכרז: HTC Windows Phone 8X – מסך 4.3 אינץ’, מעבד כפול ליבה בתדר 1.5GHz

HTC הכריזה לפני זמן קצר ובשיתוף פעולה עם מיקרוסופט על HTC Windows Phone 8X (לשעבר HTC Accord) – מכשיר הדגל שלה בגזרת Windows Phone. לטענתה של החברה, מדובר בעיצוב שונה ממה שהכרנו עד כה – “המעצבים כולם ישבו יחד וקיבלו השראה לעיצוב המכשיר ממערכת ההפעלה עצמה וממרכיביה השונים”. המכשיר כולל מסך Super LCD 2 בגודל 4.3 אינץ’ וברזולוציית 720p המצופה Gorilla Glass 2 להגנה חזקה יותר, מעבד Snapdragon S4 כפול ליבה בתדר שעון 1.5GHz, זיכרון RAM בנפח 1GB, מאיץ גראפי Adreno 225, נפח אחסון פנימי 16GB ושבב NFC. מאחור תמוקם מצלמת 8 מגה-פיקסל עם פלאש LED וצילום וידאו 1080p, מצלמת 2.1 מגה-פיקסל תמוקם מלפנים עם חיישן BSI לצילום יעיל גם בתאורה נמוכה, עדשה בעלת זווית רחבה של 88 מעלות ומפתח צמצם f/2.0 עם יכולת צילום וידאו 1080p גם כן. עוביו של המכשיר 10.1 מ”מ ו-130 גרם בלבד משקלו.

לראשונה, HTC מכלילה במכשיר מבוסס Windows Phone את טכנולוגיות האודיו של Beats, ובשונה מאנדרואיד – מוסיפה כרטיס קול ייעודי לשיפור חווית השמע ולאיפשור חיבורם של התקני שמע נוספים וגדולים יותר מאוזניות. ברגע שיחובר התקן אודיו של Beats תופיע נוטיפקציה שתאפשר למשתמש לכוון את ההגדרות או לכבות אותן לגמרי.

מקורה של הספרה 8 במספר הגרסה של מערכת ההפעלה Windows Phone ומקורה של האות X בהעדפה של החברה לסמן את מכשירי השוק הגבוה באות זו, כפי שעשתה עם One X. ייתכן ו-HTC לא בחרה במקרה בשם “הפרו Windows Phone” הזה, שכן מיקרוסופט תסייע לה בקמפיין הפרסום של מכשיר זה ושל אחיו הקטן – HTC 8S. המכשיר יוצע למכירה בתחילת נובמבר בארבעה צבעים שונים בעבור השוק האמריקאי – כחול “קליפורניה”, שחור “גרפיט”, אדום “להבה” וצהוב. משווקים באירופה יקבלו אך ורק שלושה צבעים – כחול, צהוב ושחור.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים