LG מציגה: מדפסת צילום ניידת אלחוטית למכשיר הסלולרי

קוריאה היא אולי המדינה המושלמת לאוהבי הגאדג’טים שבינינו – אין סוף מכשירים מגניבים ולפעמים גם מוזרים, אך הפעם בהחלט מדובר בחידוש שמקשר אותנו לטלפון הנייד בדרך אחרת. מי שכבר מתגעגע לתמונות מודפסות על דף לבן ולאלבומים מלאים באבק, בטח ישמח להכיר את הגאדג’ט הבא.

LG הציגה לאחרונה מדפסת צילום ניידת המאפשרת לכל אחד מאיתנו להדפיס תמונות בכל מקום ישירות מהטלפון הנייד דרך קישורית בלוטוס ו-NFC, כך נוכל לצלם ולהדפיס תמונות תוך כמה רגעים. המכשיר בעובי של 2.4 ס”מ ושוקל רק 200 גרם כך שניתן יהיה להכניסו לכיס בצורה כזו או אחרת (אולם הנוחות לא מובטחת).

המדפסת הזעירה מתבססת על טכנולוגיית Zero lnk אשר מדפיסה באמצעות נייר צילום מיוחד בו הצבעים נמצאים כבר בנייר ובעת הדפסה הם מתחממים ויוצרים את התמונה.

מדפסת הכיס של LG תעלה בסביבות 170$ ותגיע עם 10 גליונות מסוג הנייר המיוחד. עבור 10 חבילות נייר נוספות תצטרכו לשלם 13$.
*הבחורות הקוריאניות בתמונה לא כלולות במחיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים